Шановні читачі! 15 червня 2018 року газеті "Демократична Україна"
(до жовтня 1991р. - "Радянська Україна") виповнилося 100 років!
Україна виходить на новий рівень реформування житлового сектора. Якщо донедавна мешканці переважно опікувалися лише своїми квартирами, то сьогодні особливої актуальності набуло питання колективної відповідальності за повноцінне та ефективне функціонування багатоквартирних будинків. На цьому наголошувалося під час медіадня, який нещодавно відбувся в Києві. Ініціатором його проведення став проект Групи Світового банку «Енергоефективність у житловому секторі України».
Характеристика житлового сектора України
Згідно з офіційною статистикою в Україні понад 230 тис. багатоповерхівок. У них розташовано 12,8 млн квартир. У таких будинках живе майже половина (47,5%) українського населення.
Новий тариф на транспортування російського газу українською газотранспортною системою становить 4,5 дол. за 100 км.
Про це 19 січня на брифінгу сказав міністр енергетики та вугільної промисловості України Володимир Демчишин.
«Відповідно до нових розрахунків регулятора — це приблизно 4,5 дол. за 100 км. Це більше на 50%, ніж було до цього», — зазначив міністр.
За словами Володимира Демчишина, спроба встановити новий тариф робилася ще торік.
«До цього був тариф на транзит, тепер це так званий тариф «вхід-вихід». І це переговорна позиція.
З 1 лютого «Укрпошта» доставлятиме великовагові вантажі. Йдеться про вантажі від 30 до 400 кг. Доставлятимуть їх автомобілями підприємства між усіма обласними центрами України та по місту Києву в найкоротші терміни. Ціна за доставку залежатиме від кількості відправлень і виду та місця доставки.
Для прикладу: якщо ви замовляєте доставку кахлю у коробках або мішків з цементом (загальною масою 399 кг) за принципом «двері-двері» в межах обласного центру до 12 годин, то доставка буде здійснена вже наступного дня. При цьому її ціна становитиме 300 гривень. До того ж чим більша буде кількість відправлень від одного клієнта, тим менша ціна на доставку.
2016 рік починається з нових випробувань для української економіки: окрім ембарго на продовольчу продукцію з України, з першого січня Росія запровадила ввізне мито щодо всіх категорій українських товарів. Північна сусідка має намір щодо нашої держави запровадити обмеження на торгівлю в повному обсязі.
Російська влада традиційно уникає правової аргументації своїх дій. Указ президента РФ, який вилучає нашу країну із зони вільної торгівлі в межах СНД, не містить посилань на положення угоди про ЗВТ. Москва посилається на російський федеральний закон про міжнародні угоди РФ.
До того ж Росія ще й обмежила транзит українських товарів через свою територію: з початку року Москва повернула понад 150 наших вагонів, які прямували до Туркменистану, Казахстану, Азербайджану, Киргизстану, Монголії.
Як усе починалося...
Донецький міжнародний аеропорт ім. Сергія Прокоф’єва, на думку закордонних експертів, був одним із найкращих в Європі: напередодні Євро-2012 його реконструкція обійшлася для державної казни у кілька мільярдів євро. Хто міг тоді подумати, що мине якихось 2 роки і він, ставши ареною найзапекліших боїв, перетвориться на суцільні руїни?
17 квітня 2014 року бойовики зайшли в аеропорт і повісили там прапор так званої «Донецької Народної Республіки». Але, незважаючи на цю обставину, він продовжував працювати у звичному режимі, приймаючи і відправляючи авіарейси, у тому числі за кордон.
Нині на Полтавщині проживають понад чотири тисячі учасників АТО. За інформацією чиновників облдержадміністрації, в лютому 2016 року при черговій демобілізації до них додадуться ще майже 2,5 тисячі тих, хто боронив єдність держави на сході країни.
Держава пообіцяла цим людям, котрі пройшли горнило війни, доволі вагомі пільги. Вони, за задумом ініціаторів їхнього надання, допоможуть фронтовикам та їхнім сім’ям не тільки адаптуватися до мирного життя, але й достойно жити далі.
Поміж найвагоміших пільг — забезпечення житлом. Правда, держава взяла на себе тягар забезпечення безплатним дахом над головою першочергово лише родини загиблих учасників АТО.
Днями відбулися президентські вибори на Тайвані. Ця країна офіційно іменується Китайською Республікою, на відміну від Китайської Народної Республіки. Два Китаї з’явилися на політичній карті світу восени 1949 року, коли на острові Тайвань висадилися розбиті на материковому Китаї комуністами прихильники колишнього лідера «Народної партії — Гоміндан» Чан Кайші.
Відтоді тайванське суспільство було фактично поділене на дві нерівнозначні частини — корінне місцеве населення та гомінданівців. Останні послідовно виступали за декомунізацію Китаю, що вважали передумовою для реінтеграції Тайваню і Китаю.
До кінця 1980-х років на Тайвані фактично була однопартійна система. Лише на початку 1990-х років після смерті всіх прямих родичів Чан Кайші на Тайвані розпочалася демократизація, наслідком якої стало повернення до багатопартійної системи.
Колишній керівник армійської розвідки Ізраїлю Йосеф Купервассер вважає Іран набагато небезпечнішим від «Ісламської держави».
Страта саудитами шиїтського шейха Німра ан-Німра стала іскрою, яка розпалила стару пожежу. Суперництво між сунітами і шиїтами триває з VІІ століття. Нині воно набрало зовсім іншого виміру. Саудівська Аравія очолює табір прагматичних країн Близького Сходу, до складу якого входять також інші монархії Перської затоки, Єгипет, Йорданія.
Іран очолив табір радикалів. Серед 47 осіб, страчених саудитами, були люди, які діяли на користь цих радикалів. Так, саудівці керуються фундаментальною інтерпретацією ісламу, але не прагнуть перебудовувати світ.
На поточному тижні відбулися німецько-грецькі та німецько-турецькі консультації. Важливість цих переговорів у Берліні полягає у переплетінні як внутрішньополітичних німецьких, так і загальноєвропейських проблем.
По-перше, Греція і Туреччина є трампліном для прибуття сотень тисяч біженців із країн Близького Сходу до Європи. По-друге, Греція і Туреччина наразі серйозно дестабілізовані, що ускладнює ефективну роботу їхніх урядів з вирішення багатьох проблем.
По-третє, двосторонні грецько-турецькі відносини залишаються у глибоко кризовому стані. По-четверте, проблематика відносин Німеччини як із Грецією, так і з Туреччиною має євросоюзівський вимір, адже Німеччина і досі є головним спонсором кредитування грецької економіки.
Поглиблюється внутрішньополітична криза в Молдові, яка становить серйозну загрозу на південних кордонах України. Причини такого становища значною мірою нагадують про аналогічні процеси у нашій державі. Досить лише згадати про кризовий ефект від взаємодії таких факторів, як бідність більшості населення, велика зношеність виробничих потужностей, неврегульованість справ у сільському господарстві, засилля олігархів у суспільно-політичному житті.
Усі ці фактори стократ множаться зовнішнім втручанням: з одного боку — Румунії, деякі політичні кола якої готові здійснити «приєднання» Молдови до «Великої Румунії» навіть без багатонаціонального Придністров’я, а з іншого боку — Росія зі своїми ревізіоністськими імперськими амбіціями.
Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.ua».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».