Шановні читачі! 15 червня 2018 року газеті "Демократична Україна"
(до жовтня 1991р. - "Радянська Україна") виповнилося 100 років!
У прямому ефірі почало транслюватися «Суспільне мовлення». Старт проекту дав гендиректор «Першого національного» Зураб Аласанія. Також у прямому ефірі логотип «Першого» змінили на лого «Суспільного мовлення».
На презентації «Суспільного мовлення» Президент України Петро Порошенко підписав Закон «Про суспільне телебачення та мовлення».
Нагадаємо, Закон про суспільне мовлення Верховна Рада ухвалила 19 березня. Він визначає, що суспільне телебачення і радіомовлення України утворюється у формі публічного акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України», 100% акцій якого належать державі.
7 квітня народні депутати України ухвалили Закон «Про внесення змін до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» щодо статусу осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України».
Відповідне рішення підтримали 274 нардепи.
«Метою прийняття закону є впорядкування кола осіб, які, беручи безпосередню участь в антитерористичній операції, захищають незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України, що дозволить забезпечити належний рівень соціального захисту та гарантій цих осіб», — ідеться у пояснювальній записці до документа.
Про це президент Польщі заявив, виступаючи вчора у Верховній Раді.
«Польща звертає увагу на цей український вибір (європейську інтеграцію) із задоволенням. Чекаємо цього з великим задоволенням. Саме такого рішення. Щоб ми пам’ятали, що творець Польської незалежної держави після Першої світової війни маршал Юзеф Пілсудський говорив з великим переконанням, що не буде вільної Польщі без вільної України. Сьогодні ми разом маємо сказати більше: не буде стабільної, безпечної Європи, якщо її частиною не стане Україна», — сказав він.
Коморовський зауважив, що українці на сході країни протистоять агресору, захищаючи не лише свою державу, а й усю Європу.
«Не можна вибачати, що в Україні є солдати, танки, БТРи та зенітні установки агресора. «З брехнею світ пройдеш, та назад не вернешся». Сьогодні цієї брехні (Росії) не бачать лише сліпі. Західний світ має зрозуміти, що (йому) буде безпечно, лише коли буде безпечною Україна», — зауважив Коморовський.
На Google Art Project — віртуальній колекції мистецтва з усього світу — вперше з’явилися твори з України, повідомляє radiokultura.org. Ними стали роботи вуличних художників із фестивалю «Республіка», який щороку відбувається у Кам’янці-Подільському.
Фестиваль набув широкої популярності серед молоді. Під час заходу художники перетворюють міські ландшафти та стіни будинків на витвори мистецтва. Упродовж 2011–2014 рр. тут побували художники з Іспанії, Білорусі, Італії, Польщі, Німеччини, Росії.
Фестиваль має на меті детонувати креативність молоді та суспільства в цілому, популяризує громадський активізм і волонтерство, сприяє поступовому перетворенню депресивних районів міста на музей соціального та територіального мистецтва.
Черговий тур відбору до фінальної частини чемпіонату Європи подарував уболівальникам кілька несподіваних результатів. Так, збірна Нідерландів у матчі зі збірною Туреччини зуміла врятуватися лише на останній хвилині. Те ж саме стосується італійців, які в протистоянні з болгарами забили за шість хвилин до закінчення поєдинку. А матч Чорногорія — Росія взагалі не було дограно через поведінку вболівальників.
ГРУПА А
Казахстан — Ісландія — 0:3 (0:2)
Голи: 0:1 — Гудйонсен (20), 0:2 — Б’ярнасон (32), 0:3 — Б’ярнасон (90)
Чехія — Латвія — 1:1 (0:1)
Голи: 0:1 — Вішняков (30), 1:1 — Піларж (90)
Збірна України з футболу провела не найкращий тиждень у своїй історії — спершу мінімально, але заслужено поступилася іспанцям у відбірному турнірі чемпіонату Європи, згодом утратила перемогу в контрольному поєдинку з латвійцями.
Втім, хай це і звучить банально, але трагедії робити не варто, бо схема відбору на Євро-2016 передбачає, що навіть третя команда групи має високі шанси виступити наступного літа у Франції, бо вперше в історії на континентальній першості зіграють 24 команди.
Важливий поєдинок на стадіоні «Рамон Санчес Пісхуан» у Севільї «синьо-жовті» провели в такому складі: П’ятов у воротах, польові гравці Хачеріді, Кучер, Шевчук, Федецький, Тимощук, Степаненко (Гармаш, 76), Ротань, Ярмоленко, Зозуля (Кравець, 32, Будківський, 90+1), Коноплянка.
Їм протистояли чинні чемпіони Європи і екс-чемпіони світу, в складі яких, щоправда, вже й не так багато лауреатів минулих першостей. У воротах господарів досі стоїть 33-річний Ікер Касільяс, компанію йому склали Піке, Рамос, Хуанфран, Жорді Альба (Бернат, 78), Бускетс, Іньєста (Касорла, 74), Коке, Сільва, Іско, Мората (Педро, 65).
Антрополог із США Бенджамен Трамбл, взявши за основу приклад болівійських аборигенів, установив, що важкий робочий день чоловіка покращує сімейні відносини ввечері.
Було досліджено рівень гормонів в організмі болівійських аборигенів, які присвятили себе полюванню. У них брали проби слини вранці (перед виходом на полювання), під час полювання і відразу після повернення додому. Виявилося, що чим важчим і насиченішим був робочий день того чи іншого мисливця, тим більшу турботу він був схильний виявляти, повернувшись до сім’ї.
Причина цього криється у виробленні таких гормонів, як тестостерон і окситоцин. Перший, як відомо, є основним чоловічим статевим гормоном і пов’язаний з агресивною поведінкою і конкуренцією. А ось гормон окситоцин відповідальний за любов, турботу і взаємодопомогу. Фахівці з’ясували, що чим вище піднімався рівень тестостерону вдень, тим більшим був показник окситоцину ввечері.
Вважається, що ці гормони один з одним конфліктують, проте у даному випадку видно їхню взаємодію. Уся справа в соціальних функціях. Удень мисливець має бути агресивним, а після повернення додому, навпаки, виявляти турботу про своїх близьких.
Хто не чув про сколіоз? Наївним здається запитання. Але не поспішайте стверджувати, що вам не потрібні жодні роз’яснення. Не все так просто і легко, тому ми звернемося за порадою до фахівця-ортопеда — доцента, кандидата медичних наук Андрія Яцкевича.
— Отже, що таке сколіоз із наукової точки зору?
— Усе просто: бічне викривлення хребта називається сколіозом. У чистому вигляді воно може спостерігатися у початковому періоді розвитку деформації. Зазвичай же воно поєднується з обертанням хребта навколо вертикальної осі (торсією), розвитком кіфозу і утворенням деформації грудної клітки (реберний горб). Тому захворювання називається кіфосколіозом з утворенням реберного горба або без нього.
— А які причини розвитку сколіозу?
Незабаром виповниться 70 років, як закінчилася Друга світова війна. Нашим батькам і дідам, котрі зламали хребет фашистському звірові, і в страшному сні не могло примаритися, що минуть десятиліття, і в українській землі ховатимуть їхніх онуків і правнуків, які загинуть у борні з такими ж онуками і правнуками їхніх колишніх однополчан — російськими солдатами та бойовиками.
Неоголошену війну, розв’язану проти нас, устигли назвати гібридною. Та якою б вона не була, а війна ця вже залишила свій кривавий слід у багатьох українських родинах: за інформацією книги «Пам’яті загиблих», одним із редакторів якої є заступник директора Національного військово-історичного музею України Ярослав Тинченко, станом на 1 лютого 2015 року на сході країни загинуло 1750 солдатів і офіцерів Збройних Сил та інших військових формувань нашої держави.
На жаль, доля багатьох захисників України невідома. Адже навіть представники силових відомств, коли йдеться про кількість тих, хто потрапив у полон чи пропав безвісти, називають різні цифри...
Серед тих, хто займається з’ясуванням доль українців, дані щодо яких невідомі, є і пошуковці-добровольці. Про цю надскладну та благородну справу кореспондент «ДУ» попросив розповісти Ярослава Тинченка, який докладає титанічних зусиль, щоб в Україні не були невідомих воїнів.
Свою персональну виставку в столичному Будинку художника майстриня Людмила Кубай безпретензійно назвала «Весняні настрої». А вийшла розмаїта і глибока за філософією експозиція! Сучасна і водночас просякнута народною казковістю, билинністю, насичена образами олюдненої природи, барвистими спалахами магічної декоративності.
Виставка універсальної Людмили Кубай — це олійний живопис, акварелі, батіки, гобелени, вишивки і витинанки. Дивовижна суміш утилітарності, камерності, інтимності, душевної теплоти і високих узагальнень, інтелектуальних проривів, утім, в обгортці дуже жіночних, щемливих і напрочуд світлих і радісних почуттів.
До улюблених сюжетів мисткині належить тема змін пор року, які вона відтворює в різних техніках. «Весна», «Літо», «Осінь», «Зима» — це назви і циклу живописних картин, і циклу батіків, і циклу гобеленів. Однак вона ще більш детальна в циклі з 12 батіків, кожний з яких уособлює конкретний місяць: їх майстриня трактує не просто винахідливо, піднесено-лірично, а й із великим знанням природи, погоди, біології, історії і... казок.
Народно-декоративна, реалістично-імпресіоністична Людмила Кубай має потужне підґрунтя — в її біографії надзвичайно мальовничі Львівщина, Тернопілля, Чернівецька область. Київ остаточно сформував її світогляд.
Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.ua».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».