Шановні читачі! 15 червня 2018 року газеті "Демократична Україна"
(до жовтня 1991р. - "Радянська Україна") виповнилося 100 років!
Про таку можливість повідомили редакції в головному управлінні Пенсійного фонду України в м. Києві. Ресурс створено з метою поліпшення якості та оперативності обслуговування громадян і подальшого впровадження технології електронного урядування в соціальній сфері.
Кожна застрахована особа, попередньо зареєструвавшись у базі даних веб-порталу, може щомісяця отримувати виписку із системи персоніфікованого обліку. За допомогою такої інформації працівник може легко контролювати, як його роботодавець сплачує за нього єдиний внесок, і в разі потреби висловити свої зауваження. Пенсіонери зможуть регулярно отримувати інформацію з власної пенсійної справи, де буде зазначено вид та суму призначеної пенсії з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством; назву закону, згідно з яким призначено пенсію, тощо.
У січні–жовтні 2015 р. послуги Державної служби зайнятості щодо пошуку роботи отримали 1,2 млн зареєстрованих безробітних.
На 1 листопада 2015 р. на одне робоче місце претендувало 10 безробітних, проте з початку року за сприяння служби зайнятості роботу отримали 631 тис. громадян, 941,1 тис. — одержували допомогу по безробіттю. Активно готуючись до реформи — створення Національного агентства зайнятості, служба зайнятості удосконалює роботу з клієнтами. «Ми проводимо аналіз ефективності наших послуг, і як тільки уряд та Верховна Рада ухвалять відповідні рішення,— одразу розпочнемо реформу»,— заявив заступник голови Державної служби зайнятості (Центрального апарату) Сергій Кравченко.
За його словами, до участі в громадських та інших роботах тимчасового характеру за сприяння служби зайнятості було залучено 206 тис. осіб.
До трьох святкових днів у 2016 році — Різдва Христового, Міжнародного жіночого дня та Дня Конституції — додадуться сусідні з ними за календарем. Відповідно три суботи українцям доведеться відпрацювати.
З метою створення сприятливих умов для святкування 7 січня — Різдва Христового, 8 березня — Міжнародного жіночого дня та 28 червня — Дня Конституції України, а також раціонального використання робочого часу рекомендувати керівникам підприємств, установ і організацій (за винятком органів Пенсійного фонду України, Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта», Державної казначейської служби та банківських установ) перенести у порядку і на умовах, установлених законодавством, у 2016 році для працівників, яким установлено 5-денний робочий тиждень з двома вихідними днями, робочі дні з п’ятниці 8 січня — на суботу 16 січня; понеділка 7 березня — на суботу 12 березня; понеділка 27 червня — на суботу 2 липня.
Cім’ям, які вперше звернулися за субсидією протягом двох місяців з початку опалювального періоду (зокрема, у Києві — до 10 грудня 2015 року, оскільки опалювальний період розпочався 10 жовтня 2015 року), субсидія призначається з початку опалювального періоду.
Таким чином, якщо сім’я звернеться за субсидією у місті Києві до 10 грудня цього року, субсидія їй буде призначена починаючи з жовтня 2015 року. На цьому наголосив заступник міністра соціальної політики Віталій Мущинін під час брифінгу в Клубі Кабінету Міністрів.
Він також повідомив, що станом на 13 листопада 2015 року субсидію отримують у 5,8 разу більше сімей, ніж в аналогічному періоді 2014 року, загалом — майже 4,3 млн сімей (з урахуванням призначених до 1 травня 2015 року). З них за новим порядком субсидії призначено майже 4,2 млн сімей.
Народні депутати ухвалили Закон України «Про зовнішню трудову міграцію», який входить до складу законопроектів, потрібних для лібералізації візового режиму з ЄС.
Як зазначається в тексті цього Закону, документ визначає правові та організаційні засади державного регулювання зовнішньої трудової міграції та соціального захисту громадян України за кордоном (трудових мігрантів) і членів їхніх сімей.
Цей Закон визначає зовнішню трудову міграцію як переміщення громадян України, пов’язане з перетинанням державного кордону, з метою провадження оплачуваної діяльності в державі перебування.
Водночас чинність Закону не поширюється на громадян України, які шукають чи отримали притулок у державі перебування; осіб, які здобувають освіту, професійну підготовку та підвищують кваліфікацію за кордоном; працівників дипломатичної служби та інших органів державної влади, які працюють у закордонних дипломатичних установах України; осіб, які перебувають у відрядженні за кордоном.
У розпал міграційної і сирійської кризи канцлер Німеччини Ангела Меркель на три дні полетіла в Індію, щоб налагоджувати гармонійний розвиток стратегічного партнерства обох держав. Індія поступово стає все важливішим партнером Німеччини, особливо економічним. Швидкий розвиток азійської держави потребує німецьких інвестицій, зокрема в енергетичному секторі. Німеччина, яка рекламує ідею охорони клімату, у свою чергу, бачить в Індії динамічний розвиток ринку, на якому з користю для себе може просувати використання відновлювальних джерел енергії.
Багато тижнів Європа і Німеччина зокрема перебувають у центрі великої міграційної кризи, яку більшість експертів вважають одним із найгостріших викликів для повоєнної Європи. Канцлер Німеччини Ангела Меркель відіграє у цій кризі першорядну роль, приймаючи неочікувані від неї контроверсійні і сміливі рішення. Варто назвати лише два — про необмежений допуск сирійських біженців у Німеччину та про наступне відновлення контролю на кордонах.
Політика Меркель стосовно міграційної кризи, абстрагуючись від питань про її слушність, коштувала пані канцлер падіння популярності у Німеччині та різних голосів критики, у тому числі в лавах власної партії. Останнім часом наступив новий розділ, пов’язаний із сирійським конфліктом, який буває у тісній залежності з проблемою біженців у Європі.
У січні 2015 року ісламісти здійснили терористичну атаку на редакцію гумористичного журналу «Шарлі Ебдо», який спеціалізується на гострих політичних карикатурах. Тоді Париж та весь світ уже охоплювала хвиля співчуття і солідарності від тих, хто поділяє ліберальні демократичні цінності. Після цієї стрілянини здавалося, що французькі спецслужби надалі будуть більш ефективними у протидії терористичним загрозам.
Утім, див не буває: суспільство, яке дотримується ідеалів індивідуальної свободи, залишається вразливим для терористичних атак. Не в останню чергу тому, що терористи та їхні спонсори цих цінностей не поділяють. Минуло 10 місяців і відразу у шести місцях Парижа три групи терористів влаштували справжню криваву вакханалію.
Жахливі кадри нагадували безжальну розправу над невинними цивільними жителями, що вже стало повсякденною практикою для «Ісламської держави». Місця, обрані для терористичної атаки, максимально відповідали меті всеосяжного висвітлення цієї події, адже інформаційний супровід та шок від нього є одним із головних мотивів скоєння будь-яких терористичних атак.
Британський прем’єр-міністр Девід Кемерон за день до паризьких терактів оголосив умови, на яких Британія може залишитись в Європейському Союзі. Йдеться про політичну паритетність між британським фунтом стерлінгів і спільною європейською грошовою одиницею євро.
Крім того, британський прем’єр-міністр зажадав для Великої Британії особливих умов членства в Євросоюзі, тобто визнання іншими партнерами права Британії не брати участь у наднаціональних політичних проектах. Взагалі викладені Девідом Кемероном ультимативні вимоги не є принципово новими для британської європейської політики. Якщо ми згадаємо недавню історію, то побачимо там і витоки британського європейського скептицизму.
Відразу після Другої світової війни британський прем’єр-міністр Уїнстон Черчілль вітав проект започаткування європейської інтеграції, але без британської участі. На його думку, британські зовнішньополітичні пріоритети є незмінними. На першому місці мають бути особливі британсько-американські відносини. На другому плані — зміцнення і розвиток співпраці з Британською Співдружністю Націй і лише на третьому — відносини з континентальною Європою.
Європейська комісія, якою керує Жан-Клод Юнкер, учинила великий крок у боротьбі з так званою податковою оптимізацією, визнавши, що податкові переваги, надані Люксембургом і Голландією «Фіату» і «Старбаксу», суперечили законодавству Євросоюзу.
Голова Європейської комісії перебуває у середовищі найсерйознішої європейської політики протягом трьох десятиліть, тобто довше, ніж Ангела Меркель і майже всі інші європейські лідери. Як багаторічний міністр фінансів (1989–2009) і прем’єр Люксембургу (1995–2013) Юнкер був одним із творців зони євро і Європейського Союзу у його нинішньому вигляді.
Як голова Єврогрупи (2005–2013) він формував реакцію ЄС на світову кризу і вів переговори про всі пакети допомоги для інших держав із периферії зони євро. З 2014 року цей прихильник сильного, федералізованого Євросоюзу керує Європейською комісією.
Заявленими пріоритетами юнкерівської Європейської комісії на цю каденцію є: реформа зони євро, переговори із США щодо підготовки Договору про зону вільної торгівлі, будівництво спільного цифрового ринку та енергетичного союзу. Нині всі законопроекти опинились у тіні кризи в Греції та напружених відносин Брюсселя з Великобританією, яка все більше віддаляється від «європейської авантюри».
15–16 листопада 2015 року у турецькій провінції Анталія, а саме у курортному місті Белек, відбувся саміт лідерів країн — членів «великої двадцятки». Нагадаємо, що ці дипломатичні заходи проходять щорічно починаючи з осені 2009 року. Тоді ще на самому початку світової економічної кризи країни «великої сімки» — США, Канада, Німеччина, Велика Британія, Італія, Франція, Японія, а також Росія запропонували іншим країнам, які мають суттєвий вплив на стан світової економіки, погоджувати спільні дії.
Йдеться про такі країни, як Австралія, Бразилія, Індія, Китай, Туреччина, Малайзія, Індонезія, Аргентина, Мексика, Саудівська Аравія, Республіка Корея та Південно-Африканська Республіка, які сумарно контролюють до двох третин світового валового продукту. Як бачимо, ці країни презентують усі існуючі локальні цивілізації та континенти.
У сенсі впливу на світову політику «велику двадцятку» можна вважати своєрідною директорією Організацій Об’єднаних Націй. У цьому плані це об’єднання є можливою моделлю для реформування ООН, бо «велика двадцятка» є, так би мовити, безполюсною структурою, де поки що не формалізувалася політична ієрархія.
Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.ua».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».