Шановні читачі! 15 червня 2018 року газеті "Демократична Україна"
(до жовтня 1991р. - "Радянська Україна") виповнилося 100 років!
Ще рік тому місто Тростянець стало рок-столицею Сумщини завдяки музичному рок-фестивалю «Схід-рок», а нещодавно фестиваль удруге завітав до цього невеличкого містечка на сході нашої держави.
Протягом двох фестивальних днів тростянчан та гостей міста з усієї Східної України (були навіть представники Донеччини та Луганщини) енергією своїх виступів заряджали 19 колективів.
Головними фаворитами першого дня стали відомі українські гурти «Тартак» та «Антитіла», а другого — «ТНМК» та «Бумбокс». Географія решти колективів охопила Суми, Полтаву, Харків, Дніпропетровськ, Запоріжжя, Луцьк та Київ. Цей фестиваль можна сміливо назвати міжнародним, оскільки одним із гостей став австрійський гурт 7 DIALS MYSTERY.
Про досить великий інтерес до фестивалю свідчить той факт, що взяти в ньому участь виявило майже 300 рок-колективів з усієї України. Отож шести гуртам, які лише починають свою фестивальну кар’єру, довелося виборювати право на участь у «Схід-року» у серйозній конкурентній боротьбі.
Свій четвертий театральний сезон Класичний Художній Альтернативний Театр завершив програмою «Ностальгія», в якій були представлені романси, ліричні пісні та висока поезія. Для всіх глядачів цей вечір став чудовою нагодою поринути у світ чарівних мелодій минулих років, а старшому поколінню ще й згадати свою молодість.
Це одна з чотирьох музичних програм театру, що вперше була показана у травні 2011го. І відтоді щороку вона знову повертається на сцену.
«Як і всі вистави КХАТу, програми вечорів романсів розвиваються, щороку вдосконалюються і ростуть разом із театром. Урізноманітнюється репертуар, з’являються нові талановиті актори — виконавці романсів і пісень, акомпаніатори. Спочатку ми працювали в класичній концертній манері з обов’язковим оголошенням виконавців і номерів, входами та виходами акторів за куліси, потім пробували включати елементи бардівського виконання, коли актори не тільки співають, а й розмовляють із глядачем. І, врештірешт, знайшли свою форму цих вечорів без оголошень номерів і зайвих розмов, коли наша зала перетворюється на світ, де говорять лише мовою музики і поезії. Відтепер ці програми стали повноцінними виставами КХАТу, жанр яких ми визначаємо як вечір романсу», — розповіла художній керівник театру Катаріна Сінчілло.
Робота над проектом Концепції розвитку системи страхування сільськогосподарської продукції в Україні, розробленим Агростраховим пулом за підтримки проекту Міжнародної фінансової корпорації (IFC, Група Світового банку), наразі триває. Нині вона зосередилася в робочій групі, створеній при Міністерстві аграрної політики та продовольства України. До її складу увійшов головний андеррайтер пулу Олександр Прищепа, який ділиться думками з приводу перспектив реформування вітчизняного агрострахування.
— Проект концепції передбачає запровадження на ринку агрострахування єдиних правил гри. Які це правила?
— Насамперед ідеться про єдині правила страхування, єдині методики огляду посівів, єдині методики врегулювання збитків, які передбачають і використання стандартних страхових продуктів, і єдиних підходів до процесу страхування. Це як Правила дорожнього руху: вони поширюються на всіх водіїв. А чи ви їдете на сході країни, на заході, півночі чи півдні, кермуєте легковиком чи вантажним автомобілем — немає жодного значення.
Поки політики намагаються домовитися про припинення бойових дій на Сході України, війна там продовжує жнивувати на повну силу, забираючи щодня життя як військових, так і мирних жителів та роблячи каліками без огляду на стать і вік десятки людей. Медики, котрим нині доводиться рятувати жертв кривавого протистояння в зоні АТО, із сумом констатують, що чимало поранених привозять до лікарень та шпиталів із відірваними кінцівками або таких, котрим задля рятування їхнього життя вже на операційному столі доводиться ампутувати руки або ноги.
Чимало з них втрачають надію на повернення до повноцінного життя, бо розуміють, що в державі, економіка якої геть виснажена корупцією та ще й війною, а новітні технології десь застрягли на півдорозі, людям з обмеженими можливостями розраховувати на якісне протезування не доводиться. Тому ледь не кожен із тих, хто потребує протезування і розраховує на повернення до активного життя, мріє про лікування за кордоном і з недовірою ставиться до можливостей вітчизняних протезних підприємств...
Цього року парад вишиванок стартував на Контрактовій площі, а фінішував — на території заповідника «Софія Київська», де відбувся фінал конкурсу «Презентація українського весілля» та святковий концерт, повідомляє life.pravda.com.ua. У параді взяли участь представники 18 регіонів і міст. За даними організаторів, кількість учасників маршу єдності становила від трьох до п’яти тисяч осіб.
Делегацію зі Слов’янська в Києві вітали особливо гаряче. Учасники були у вишиванках, характерних для їхнього регіону, співали свої народні пісні, несли ікони.
На Софійській площі відбувся концерт і конкурс на найкращу вишиванку серед жінок, чоловіків, дітей, а також конкурс вишиванок серед пар близнюків.
На останньому в сезоні тенісному турнірі серії Grand Slam участь українців виявилася надто короткою. Лише Ілля Марченко спромігся пройти до другого кола. Суперником українця, який нині посідає 163-тю сходинку в рейтингу Асоціації тенісистів-професіоналів, був сусід у списку — 167-й у світі італієць Марко Чіудінеллі.
Поєдинок тривав 4 години 19 хвилин, донеччанин подав 12 ейсів і припустився дев’яти подвійних помилок. Рахунок зустрічі — 7:6, 4:6, 7:6, 7:6. Суперник Марченка в другому колі — значно сильніший хорват Марін Чиліч, сіяний у Нью-Йорку під 14-м номером.
Сергій Стаховський (95-та ракетка світу) зачохлив ракетку після поразки від Андреаса Сеппі (це 25-й тенісист планети). Боротьби не вийшло — 3:6, 1:6, 4:6, матч тривав менш як дві години.
Не потішили і жінки. Марина Заневська була слабшою від американки Шелбі Роджерс — 4:6, 3:6. Леся Цуренко не знайшла себе в зустрічі з казахстанською тенісисткою Заріною Діяс — 1:6, 2:6, а Еліна Світоліна програла Полоні Герцог зі Словенії — 2:6, 6:7.
Після матчів 1/16 фіналу Кубка України лише одна команда Прем’єр-ліги змушена була залишити цей турнір. Не пощастило донецькому «Металургу», який поступився представнику першої ліги. Однак і деяким лідерам вітчизняного футболу довелося докласти чимало зусиль для того, щоб пройти до наступного раунду.
Дніпропетровському «Дніпру» у протистоянні з чернігівською «Десною» вистачило одного м’яча, щоб пробитися до наступного кола. «Десна» на правах господаря з перших хвилин намагалася діяти дуже агресивно, «Дніпро» не поспішав форсувати події. Команда першої ліги майже на рівних грала проти одного з претендентів на «золото» Прем’єр-ліги.
Уже на 9-й хвилині господарі награли на небезпечний момент, але після удару Деребчинського м’яч рикошетом від захисника пішов на кутовий. «Десна» продовжувала атакувати, і за дві хвилини ледь не награла на пенальті у ворота суперника. Федецький порушував правила у власному штрафному майданчику.
Нефрологія в українській медицині виокремилась у самостійну дисципліну порівняно недавно — лише півстоліття тому. Однак, як мовиться, встигла вже відвоювати собі на вітчизняних теренах цілком гідне місце під сонцем.
Про теперішню роль буквально на очах «підростаючої» галузі у суспільстві загалом (та й у медичному середовищі зокрема), як, утім, і про нинішні її здобутки чи навіть якісь подальші цікаві плани розмірковує сьогодні на шпальтах «ДУ» наш всесвітньо відомий академік, лауреат Державної премії, ініціатор заснування кафедри нефрології при Київському інституті удосконалення лікарів Любомир Пиріг.
— На жаль, динаміка ниркових захворювань спонукає здебільшого до тривожних роздумів. Причини загальновідомі: забрудненість навколишнього середовища, соціально-економічні негаразди, шкідливий, а часом і просто безоглядний спосіб життя. Це особливо стосується інфекційно-запальних процесів. Щоправда, коли вірити статистичній звітності, деяке зниження захворюваності маємо з імунозапальних недуг.
Асоціація «Земельна спілка України» запропонувала уряду загальнонаціональну Програму «10 кроків для подолання корупції у земельних відносинах». Недавно її презентація відбулася на засіданні Національного прес-клубу з аграрних і земельних питань у Києві. Основний виступ на ньому мав розробник Програми, доктор економічних наук, завідувач кафедри землевпорядного проектування Національного університету біоресурсів і природокористування України Андрій Мартин.
«Статистика правоохоронних органів підтверджує, що найбільша корупція в нашій державі зосереджена у сфері земельних відносин, — зауважив він. — Найбільші хабарі дають за землю. На жаль, попри разючі суспільно-політичні зміни, які нині відбуваються в країні, чиновницький апарат часто продовжує діяти по-старому. Як це змінити? Громадські організації підготували власні пропозиції щодо подолання корупції в земельній сфері, які можна реалізувати у нетривалий термін».
Андрій Мартин стисло обґрунтував усі пропозиції.
Маємо чимало різноманітних театральних фестивалів, однак на них практично не представлене хореографічне мистецтво. Заповнити цю прогалину вирішили у Київському муніципальному академічному театрі опери і балету для дітей та юнацтва, де нещодавно відбувся фестиваль «КМАТОБ-FEST».
«Цей фестиваль ми плануємо проводити щороку у приміщенні нашого театру. Чому саме фестиваль хореографічного мистецтва? Напевне тому, що серед багатства форм художнього мистецтва хореографія посідає особливе місце та володіє багатьма можливостями для повноцінного естетичного розвитку людини. У хореографічному мистецтві все більше уваги приділяють сучасному танцю з різноманіттям стилів та напрямів.
На сьогодні хореографічне мистецтво України перебуває в розвитку, але пройде чимало часу, допоки воно сформується у певний культурний шар хореографії зі своїми канонами і законами. Маємо надію, що саме фестивалі, які проводитимуться у театрі, сприятимуть розвитку вітчизняного хореографічного мистецтва»,— зазначив директор театру Юрій Щур.
Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.ua».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».