Головна
Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
Головні новини
За пенсіями до ПФ звернулося 64 тис.переселенців У зв’язку з переїздом через воєнні дії на ... (12 Жов 2014)
Добра воля Не­що­дав­но бу­ли ... (12 Жов 2014)
Як Москва сама себе висікла 7 сеп­ня уряд Ро­сії на ... (12 Жов 2014)
Турецький Кіссінджер іде вгору Ре­джеп Та­йп Е­до­ган ... (12 Жов 2014)
Союз держав-ізгоїв У Мос­кві дня­ми ... (12 Жов 2014)
Активізація дипломатичних маневрів навколо Ураїни Чергове загострення військово-політичного ... (12 Жов 2014)
План Путіна Пе­зи­дент о­сії ... (12 Жов 2014)
Штайнмаєр вважає Порошенка й Путіна відповідальними за ... Міністр закордонних справ Німеччини ... (12 Жов 2014)
УКРАЇНА – НАТО Учо­ра в Уель­сі ... (12 Жов 2014)
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА ПРОБЛЕМА
«ГАЗЕЛІ» СХОДЯТЬ З МАРШРУТУ...

Про це заявив журналістам на прес-конференції міський голова Андрій Матковський, коментуючи ситуацію, що виникла в обласному центрі через відмову влади від послуг маршрутних таксі, власники яких не виграли тендера на право перевозити пасажирів.
Центром курсуватиме тільки сучасний великогабаритний транспорт — автобуси й тролейбуси, що відповідають усім технічним і екологічним нормам,— розставив крапки над «і» мер.
За словами міського голови, настав час радикально розв'язувати проблему пасажирських перевезень. Зокрема, вирішити питання з «маршрутками». До міськради надходять численні скарги від полтавців на незадовільне обслуговування пасажирів у маршрутних таксі. У салонах обшарпаних «Газелей» тісно й незручно, а пасажирам дошкуляє хамство водіїв, які курять за кермом й гучно «крутять» музику, переважно вульгарного репертуару. Крім того, вони відмовляються перевозити пасажирів пільгових категорій, неохоче виїжджають на маршрути, що з'єднують центр міста з околицями, а прагнуть заробляти гроші, працюючи в центрі, зазначив мер. До того ж, поінформував А. Матковський, поведінкою водіїв маршрутних таксі вкрай невдоволені інспектори ДАІ, які майже щодня фіксують з їхнього боку грубі порушення правил дорожнього руху.
Міська рада відповідно до програми поліпшення пасажирських перевезень запроваджує конкуренцію на цьому ринку, віддаючи перевагу підприємцям, які мають сучасні місткі автобуси, контролюють роботу водіїв, відповідально ставляться до обслуговування пасажирів. Міська рада проводить конкурси серед приватних перевізників, визнаючи переможцями тих, хто готовий працювати згідно з вимогами міськради.
За словами А. Матковського, участь у наступному тендері можуть узяти і власники маршрутних таксі. Але їм пропонуватимуть роботу на околицях міста, де вільними є ще майже 20 маршрутів. Проте у центр міста «маршрутників» більше не пустять. Градоначальник заявив, що водії «маршруток» не залишаться без діла. Їм запропонують роботу в комунальному підприємстві «Полтаваелектроавтотранс» з гідною платнею. Укладуть угоди про оренду їхніх мікроавтобусів.
Андрій Матковський розцінив акцію протесту «маршрутників», які збиралися попід стінами міськради, не погодившись із її рішенням, як тиск на владу. Він сказав, що не сприймає цього, бо на першому місці — інтереси пасажирів. І міськрада змусить перевізників працювати в інтересах громади, а не тільки для себе. До речі, їздитимуть автобуси і тролейбуси в Полтаві до півночі. Контролюватиме рух пасажирського транспорту і недавно створена спеціальна диспетчерська служба.
Полтавці неоднозначно поставилися до нововведення. Частина городян підтримує цей крок, вважаючи його правильним і навіть трохи запізнілим. Інші побоюються, що через витиснення «маршруток» на околиці на зупинках виникнуть черги, бо, як не крути, а мікроавтобуси перевозили ледь не половину загалу. Більш помірковані схиляються до того, що хамовитих і безвідповідальних перед пасажирами водіїв «маршруток» справді слід поставити на місце.
Самі «маршрутники», які два дні поспіль брали в облогу міськраду, стверджують, що влада підіграє монополістам у сфері пасажирських перевезень і намагається загнати їх у фірми, які виграли тендер. При цьому вони нагадують, що закони України не забороняють громадянинові займатися індивідуальним бізнесом, а їх цього права позбавили на догоду потужним перевізникам.

Олександр БРУСЕНСЬКИЙ

також у паперовій версії читайте:
  • ЄВРОСОЮЗ ПОКАЗУЄ «БЛАКИТНУ КАРТКУ»
  • У ШТАТІ КОМУНАЛЬНИКІВ — СОНЦЕ

назад »»»


Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».