Головна
Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
Головні новини
За пенсіями до ПФ звернулося 64 тис.переселенців У зв’язку з переїздом через воєнні дії на ... (12 Жов 2014)
Добра воля Не­що­дав­но бу­ли ... (12 Жов 2014)
Як Москва сама себе висікла 7 сеп­ня уряд Ро­сії на ... (12 Жов 2014)
Турецький Кіссінджер іде вгору Ре­джеп Та­йп Е­до­ган ... (12 Жов 2014)
Союз держав-ізгоїв У Мос­кві дня­ми ... (12 Жов 2014)
Активізація дипломатичних маневрів навколо Ураїни Чергове загострення військово-політичного ... (12 Жов 2014)
План Путіна Пе­зи­дент о­сії ... (12 Жов 2014)
Штайнмаєр вважає Порошенка й Путіна відповідальними за ... Міністр закордонних справ Німеччини ... (12 Жов 2014)
УКРАЇНА – НАТО Учо­ра в Уель­сі ... (12 Жов 2014)
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА СПОРТ
НЕВДАХА ЛЬЮЇС, ЩАСЛИВЧИК РОБЕРТ
Чемпіонат світу з кільцевих автоперегонів у найпрестижнішому класі машин «Формула-1» наближається до екватора, а коло претендентів на перемогу в сезоні все ще залишається широким. Сьомий з вісімнадцяти етапів «цирку на колесах» приймала Канада, і розіграш Гран-прі цієї країни завершився несподівано — фаворити не змогли завершити гонку.

Винуватцем інциденту, який гранично загострив боротьбу і в чемпіонаті пілотів, і в Кубку конструкторів, був британець Льюїс Гемілтон, котрий торік виграв Гран-прі Канади. На автодром імені Жиля Вільнева він приїхав у статусі лідера загального заліку і небезпідставно претендував на чергову перемогу: на останніх секундах кваліфікаційної сесії Льюїс проїхав коло швидше за поляка Роберта Кубіцу з команди «БМВ-Заубер»; із третьої позиції в неділю стартував фін Кімі Ряйкконен на «Ферарі», четвертим став іспанець Фернандо Алонсо на «Рено». Ще один представник італійської команди бразилець Феліпе Масса задовольнився шостою позицією, а партнер Гемілтона по «Макларену» фін Хейкі Ковалайнен стартував сьомим.
Початок гонки видався спокійним, майже всі пілоти зберегли позиції, й Гемілтон почав поступово відриватися від переслідувачів. Та невдовзі на трасі вимушено з’явилася машина безпеки: німець Адріан Сутіл із команди-аутсайдера «Форс Індія» «припаркувався» так, що евакуювати його без призупинення змагань було нереально.
Лідери пелотону логічно вирішили, що невдача Сутіла — слушна нагода для першого заїзду до боксів. Щоправда, для дотеперішніх лідерів чемпіонату Льюїса Гемілтона і Кімі Ряйкконена цей заїзд виявився останнім на Гран-прі Канади. З обслуговуванням болідів команди впоралися не одночасно, тому на виїзді з піт-лейн першим був Роберт Кубіца, поруч із ним чекав зміни світла з червоного на зелене Кімі Ряйкконен, далі мав розташуватися Льюїс Гемілтон, а після нього Ніко Росберг із команди «Вільямс».
У тому, що сталося далі, немає жодної логіки. Надамо слово Кімі Ряйкконену: «Мою гонку зіпсував Гемілтон. Звісно, всі ми припускаємось помилок, але одна справа врізатися на швидкості 200 км/год, а зовсім інша — в машину, що стоїть на червоному сигналі світлофора. Я не злюсь, бо вже нічого не можу змінити. Але я не задоволений, оскільки у моєму розпорядженні був шанс на перемогу».
«Коли я виїхав із боксів, переді мною були два боліди, що боролися між собою. Я не хотів втручатися в боротьбу між ними і намагався її уникнути, але несподівано для мене вони спинилися. Я вже не мав часу попередити зіткнення», — такою є версія винуватця аварії.
Куди дивився молодий британський гонщик, не зрозуміло, та факт залишається фактом — Льюїс зіпсував гонку не тільки собі, а й одному з головних конкурентів. Ба більше: цією помилкою Гемілтон ускладнив собі завдання і на наступному Гран-прі Франції, що відбудеться 22 червня на автодромі Маньї-Кур. Льюїс і Ніко Росберг (він теж в’їхав у «бутерброд» із болідів Ряйкконена і Гемілтона) втратять по десять позицій на старті французького етапу.
Питання про те, чи вважати команду «БМВ-Заубер» реальною третьою силою в чемпіонаті після аварії з участю «Макларена» і «Феррарі», з площини філософської перейшло в практичну. Через якісь додаткові проблеми і вимушений додатковий піт-стоп усунувся з боротьби за перемогу на етапі Феліпе Масса, і перегони очолили пілоти «БМВ-Заубер» Роберт Кубіца і Нік Хайдфельд. На відміну від невдах гоночного вік-енду, вони без жодних ускладнень дісталися фінішу, і вперше в історії «Формули-1» на нагородженні пролунав польський гімн. Третім на подіумі несподівано став формулічний ветеран шотландець Девід Култхард, який нині представляє посередню команду «Ред Булл». Феліпе Масса фінішував п’ятим, а Хейкі Ковалайнен став першим серед тих, хто не потрапив до залікової зони.
Отже, чемпіонат пілотів несподівано очолив Роберт Кубіца, в активі якого — 42 очки. Феліпе Масса зрівнявся з Льюїсом Гемілтоном — по 38 пунктів. 35 балів лишилося в Кімі Ряйкконена, недалеко тепер до лідерського квартету і Ніку Хайдфельду — 28 очок.
«Тепер позаду сім гонок, і двічі наші результати були далекими від ідеальних, цього ніхто не міг передбачити, — зауважив фінський гонщик команди «Феррарі» Кімі Ряйкконен. — Наше становище в чемпіонаті не можна назвати добрим, але це ще не кінець світу. Ми не так багато втратили. Зараз, як і торік, я йду четвертим, та попереду чимало гонок. Нас влаштовує, що в Канаді виграв Кубіца: добре, що він отримав десять очок, а не мої головні суперники, які зараз випереджають мене лише на три очки».
Тим часом у Кубку конструкторів «БМВ-Заубер» теж дихає в спину «Феррарі», відстаючи на три очки (70 і 73 відповідно). «Макларен» суттєво пригальмував (53 пункти). Власне, це тріо розіграє другий трофей чемпіонату — команда «Ред Булл», яка зараз є четвертою, має в активі тільки 21 очко.
також у паперовій версії читайте:
  • РАФА — ТЕТРАКАМПЕОН!
  • ЗАХИСТ ТИТУЛУ — В КИЄВІ
  • НОВИЙ ТРЕНЕР — НОВІ НАДІЇ?

назад »»»


Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».