Головна
Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
Головні новини
За пенсіями до ПФ звернулося 64 тис.переселенців У зв’язку з переїздом через воєнні дії на ... (12 Жов 2014)
Добра воля Не­що­дав­но бу­ли ... (12 Жов 2014)
Як Москва сама себе висікла 7 сеп­ня уряд Ро­сії на ... (12 Жов 2014)
Турецький Кіссінджер іде вгору Ре­джеп Та­йп Е­до­ган ... (12 Жов 2014)
Союз держав-ізгоїв У Мос­кві дня­ми ... (12 Жов 2014)
Активізація дипломатичних маневрів навколо Ураїни Чергове загострення військово-політичного ... (12 Жов 2014)
План Путіна Пе­зи­дент о­сії ... (12 Жов 2014)
Штайнмаєр вважає Порошенка й Путіна відповідальними за ... Міністр закордонних справ Німеччини ... (12 Жов 2014)
УКРАЇНА – НАТО Учо­ра в Уель­сі ... (12 Жов 2014)
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА ЕКОНОМІКА
УКРАЇНУ ЧЕКАЄ «ВІДКРИТЕ НЕБО»

Євросоюз і Україна почали переговори про спільний авіаційний простір.

Планується, що наша держава має приєднатися до Програми «Відкрите небо» до 2010 року, хоча через проведення Євро-2012 в Україні та Польщі цей процес може прискоритись, попри супротив нашої держави та вітчизняних авіаперевізників. Експерти пояснюють таку пересторогу тим, що з інтеграцією у єдиний європейський простір іноземні авіаперевізники можуть відібрати значну частину нашого авіапростору, який нині монополізували кілька вітчизняних компаній.
Зараз тригодинний переліт із Лондона до Києва коштує близько 700 дол. За такі або менші гроші зі столиці Великої Британії можна злітати до Нью-Йорка, що значно далі від України. Не кажучи вже про Європу, куди, скориставшись послугами дешевих авіаперевізників, можна придбати квиток за кілька фунтів. Через те чимало українців, які живуть в Англії, літають додому через Польщу, куди з Лондона можна купити квиток за 10–20 дол. А звідти — потягом до України.
За підрахунками експертів, наш ринок авіаперевезень розподілений між чотирма вітчизняними компаніями. Прогнозується, що коли Україна приєднається до Програми «Відкрите небо», хіба що одна з них зможе витримати конкуренцію з іноземцями. Міжнародні гіганти, такі як «Люфтганзе», австрійські та британські авіалінії претендують на 60% українського авіаринку. Ще третину можуть опанувати дешеві авіаперевізники з Ірландії, Британії, Угорщини та Словаччини. Деякі з цих компаній висловили бажання прийти в Україну вже зараз, але не можуть цього зробити через бюрократичну тяганину.
Європейці зацікавлені в українському авіаринку, який щороку зростає приблизно на 20 відсотків. Крім того, великий інтерес для інвесторів становлять аеропорти, їх в Україні понад тридцять. Та лише кілька з них пристосовані для того, щоб приймати міжнародні рейси.
Експерти вважають, що з приєднанням України до єдиного європейського повітряного простору прибутки аеропортів зростуть, а квитки подешевшають. Планувалось, що це відбудеться 2010 року. Одначе через проведення в Україні та Польщі Євро-2012 європейські чиновники вирішили прискорити цей процес. За деякими прогнозами, наступного року літати в Україну і з України буде дешевше.

Олена КОСЕНКО
також у паперовій версії читайте:
  • УКРАЇНА — ВОСЬМА
  • ЗАКОРДОН НАМ ДОПОМОЖЕ

назад »»»


Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».