Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА
ЕКОНОМІКА
«NESTLE» НАЛАШТОВАНА СЕРЙОЗНО
Менеджери всесвітньо відомої компанії з виробництва продуктів харчування «Nestle» вважають Волинську область найбільш комфортною для іноземних інвесторів. Тому й вирішили побудувати тут найсучасніший завод для виробництва соусів, приправ, майонезів та іншої смачної продукції. Рішення про спорудження підприємства «з нуля» свідчить про серйозне ставлення до нашої країни. Серед факторів, що вплинули на це — також великі перспективи освоєння російського та білоруського ринків. Там справжнім «хітом» стали заправки для борщу.
«Nestle» зазвичай купує добре відомі, успішні марки і «розкручує» їх далі. До речі, торік обсяг проданих «Nestle» товарів у світі сягнув 98,5 млрд швейцарських франків, а в Україні — 1,947 млн грн. Як відомо, 90% продукції реалізовано в країнах Західної Європи і лише 10% — у Східній Європі. Компанія вже володіє кількома заводами в Польщі та Росії. В Україні вона розпочала свою діяльність у 1994 році з відкриття представницького офісу. А 1998-го «Nestle» придбала контрольний пакет акцій (96,96%) ЗАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч». А чотири роки тому компанія стала власником 100% акцій ВАТ «Волиньхолдинг» — виробника холодних соусів під брендом «Торчин» і вже інвестувала в нього шість мільйонів гривень, обсяг виробництва продукції сягнув 10 тис. тонн на рік.
Компанія «Nestle» задоволена своєю роботою в Україні. Торішній чистий прибуток фірми «Світоч» дорівнює 17,8 млн грн, обсяг реалізованої продукції — 453,4 млн грн, а обсяг виробництва — 30 тис. тонн. У 2006-му інвестиції у виробництво становили 22,1 млн грн, що дало підприємству можливість освоїти випуск 60 нових та оновлених видів продукції. Торік підприємство сплатило 46,5 млн грн податків, що майже на 66% більше, ніж у 2005 році. Більша частина прибутку реінвестується в модернізацію та реконструкцію фабрики, оптимізацію виробничого циклу та придбання нового обладнання. Загальна сума інвестицій, починаючи з 1998 року, дорівнює майже 60 млн доларів. Весь торішній прибуток акціонери вирішили вкласти в розвиток виробництва.
Нині на підприємстві — 1100 працівників, а в періоди підвищеного попиту на солодку продукцію залучають ще 300–400 робітників.
Керівництво «Nestle» вважає свій бізнес соціально відповідальним, намагається знайти спільну мову з профспілками. Торік на фабриці «Світоч» був підписаний колективний договір з додатковою соціальною гарантією — соціальним страхуванням, на 50% зросла середня заробітна плата (до 1350 грн). Дбають тут і про охорону праці: дотримуються її високих стандартів, робітників забезпечують спецодягом, взуттям.
Компанія не має наміру відмовлятися від марки «Світоч». Нині нею позначено 70% продукції, і лише 30% — маркою «Nestle». Кондитерське виробництво й надалі розвиватиметься (згідно з планами щороку зростатиме на 15 відсотків), адже багато брендів «Nestle» досі не представлені на українському ринку.
У виробництві компанія прагне дедалі частіше використовувати українську сільськогосподарську продукцію — цукор, муку, олію, овочі, яблука — уже укладено чимало довгострокових контрактів з сільгоспвиробниками. Не завжди ця продукція відповідає міжнародним аналогам, тож доводиться працювати з партнерами, аби «підтягти» її якість до потрібного рівня. Задля цього варто інвестувати кошти в сільське господарство.
Олена КОСЕНКО
також у паперовій версії
читайте:
- «ЄВРО-2012» — НЕ ЗА ГОРАМИ
- ЛЕГПРОМ ДУШАТЬ «ДРУГИМИ РУКАМИ»
назад »»»
Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».