Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА
СУСПІЛЬСТВО
РЕКЛАМА: СОЦІАЛЬНА ЧИ ПОЛІТИЧНА?
Для контролю за політичною рекламою заступник Голови Верховної Ради Микола Томенко пропонує створити при Центральній виборчій комісії Громадську раду з питань засобів масової інформації. Про це йдеться у переданому УНІАН коментарі Томенка. Він вважає, що потрібно спинити дискредитацію соціальної реклами в Україні. Однією з форм контролю за дотриманням законодавства у цій сфері може бути створення при ЦВК Громадської ради з питань ЗМІ, до складу якої б увійшли представники Нацради, медіа-середовища та експерти.
За його словами, нині склалась ситуація, коли Центральна виборча комісія не працює, а Національна рада з питань телебачення та радіомовлення в питанні реклами вирішила виявити свої політичні симпатії. Це призвело до створення позаправових підстав ведення виборчої кампанії.
«Коли фактичній політичній рекламі від імені Президента Нацрада дала визначення соціальної реклами (хоча ст. 12 чинного закону про рекламу передбачено, що «соціальна реклама не повинна містити посилань на рекламодавця, об'єкти права інтелектуальної власності, що належать рекламодавцю соціальної реклами»), то було зрозуміло, що створюється небезпечний прецедент, яким скористаються опоненти пропрезидентських сил»,— зауважив високопосадовець.
Це, власне, відбулося зараз — від сьогодні на радіокомпаніях під рубрикою «соціальна реклама» розпочалася пряма політична реклама за Партію регіонів і жорстка антиреклама проти їхніх опонентів. «У цій ситуації, що склалася, незначне порушення закону призвело до створення неправової ситуації у веденні виборчої агітації, яка, до речі, за законом, офіційно ще не розпочалася»,— зауважив Микола Томенко. Він звернув увагу на те, що, відповідно до закону, партія (блок), кандидати у депутати мають право розпочати свою передвиборну агітацію від моменту ухвалення Центральною виборчою комісією рішення про реєстрацію кандидатів у депутати від цієї партії (блоку).
На його думку, в цій ситуації важливо, щоб і Нацрада, і ЦВК почали працювати та повернули всіх суб'єктів майбутньої виборчої кампанії в правове поле.
«Ніхто не забороняє сьогодні розміщувати у ЗМІ політичну рекламу, оплачувати її, формалізувати як рекламу політичної сили. Але не треба перетворювати політичну боротьбу на нівелювання соціальної реклами, що передбачає просування важливих для суспільства ідей і цінностей»,— зазначив пан Томенко.
також у паперовій версії
читайте:
- СВІЙ — ДО СВОГО ПО СВОЄ?
- ПОТРІБНА ДЕРЖАВНА ЕТНОНАЦІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА
- ПИШЕМО — «ПІДГОТОВКА», НА ДУМЦІ — «ЗРИВ»?
назад »»»
Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».