Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА
УКРАЇНА : ЩО? ДЕ? КОЛИ?
ЗОНА ВІДЧУЖЕННЯ ЧАЕС — ВІДКРИТЕ ДЖЕРЕЛО РАДІАЦІЇ
Генеральна прокуратура встановила суттєві порушення законодавства щодо ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС з боку органів влади. Про це повідомила заступник Генпрокурора Тетяна Корнякова на міжвідомчій нараді, що відбулася за результатами перевірки дотримання законодавства стосовно ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та соціального захисту населення в зоні відчуження. «Через допущені посадовцями порушення законів територія зони відчуження залишається відкритим джерелом радіоактивності, що призводить до погіршення здоров'я людей»,— заявила пані Корнякова. Зокрема, як з'ясувала перевірка, контролюючі та правоохоронні органи не забезпечили належного зберігання радіоактивних відходів. Так, упродовж чотирьох років не законсервовано дві траншеї в пункті захоронення «Буряківка», які заповнені радіоактивними відходами. Поширенню радіонуклідів також сприяє неукріплена берегова лінія річки Прип'ять. Її загальна деформація за останні чотири роки коливається від одного до 21 метра.
Під час перевірки з'ясувалося, що навколо зони відчуження є неогороджені місця, тому будь-хто безперешкодно може проникнути на територію, де знаходиться 1800 одиниць «забрудненої» військової й цивільної техніки. Під час огляду було виявлено відсутність двигунів, агрегатів, приладів, хоча місцевість охороняється міліцією. За цими фактами порушено кримінальні справи.
Заступник Генпрокурора також спинилася на питанні захисту підземних вод від радіоактивного забруднення, зазначивши, що у 2006–2007 роках не проводилося тампонування артезіанських свердловин і колодязів.
МИКОЛАЇВ: МІСТ
«ІЗ ЯПОНСЬКИМ АКЦЕНТОМ»
У Миколаєві проведено черговий раунд переговорів із японською делегацією щодо будівництва мостового переходу через річку Південний Буг. Вартість будівництва сягає 400 мільйонів доларів США, які уряд Японії фінансуватиме за рахунок кредиту в межах урядової офіційної допомоги розвитку.
Миколаїв має гостру потребу в об'їзному шляху, оскільки через місто у напрямку Схід–Захід і навпаки прямує близько 30 тисяч одиниць автотранспорту щодоби. Це спричиняє незручності мешканцям міста і завдає неабиякої шкоди довкіллю. Крім того, діючий міст через Південний Буг, який кілька років тому капітально відремонтували, не витримує навантаження і знову потребує лагодження.
також у паперовій версії
читайте:
- ПРИСТРАСТІ
НАВКОЛО ХЛІБА
- У КИЇВРАДІ ЗНОВУ «СПЕКОТНО»
- ПІД ЗЕМЛЮ — ПО ЗДОРОВ'Я
- РОЗВАЖАТИСЯ ВАРТО ІЗ РОЗУМОМ...
- ГРОШІ, ЩО «ЗАЗВУЧАТЬ»
назад »»»
Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».