Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА
УКРАЇНА : ЩО? ДЕ? КОЛИ?
ЧИ МОЖНА ЗАКОННО «ВІДКУПИТИСЯ» ВІД АРМІЇ?
Комітет Верховної Ради з питань національної безпеки й оборони готує до розгляду законопроект про сплату компенсації замість строкової військової служби.
Автор документа, народний депутата Віктор Лещенко, пропонує новий підхід до призову громадян на строкову військову службу чи проходження ними альтернативної (невійськової) служби. Проектом визначено організаційно-правові засади сплати компенсації замість військової служби.
Пан Лещенко вважає, що головною проблемою, яку розв'яже схвалення запропонованого ним законопроекту, є ухиляння від виконання військового обов'язку.
Аналіз ситуації, здійснений автором, засвідчує, що тільки станом на 1 січня 2007 року до військових комісаріатів, наприклад, у Харківській області, за повістками не з'явилося 21500 осіб, при цьому 12700 з них не з'явилося на повторні виклики у різні періоди призовних кампаній.
Народний депутат зазначає в пояснювальній записці, що наявна система «розшуку, затримання і доправлення до військових комісаріатів громадян, які ухиляються від виконання військового обов'язку, та притягнення їх до адміністративної відповідальності, є недосконалою».
Згідно із законопроектом, розмір компенсації дорівнює середній вартості утримання державою одного солдата за весь період проходження строкової військової служби, що становить 31 тисячу гривень у 2007 році.
На думку Віктора Лещенка, ухвалення цього закону сприятиме покращенню фінансування Збройних сил України, якіснішому добору призовників, зниженню рівня корумпованості в закладах та установах, причетних до призовних кампаній, подоланню соціальної несправедливості щодо осіб, які проходили (проходять) строкову військову чи альтернативну (невійськову) службу.
ПОЇДЕМО ПОТЯГОМ?..
На залізницях країни не припиняється те, що офіційно називають несанкціонованим втручанням сторонніх осіб в облаштування залізничного транспорту. Лише за добу зафіксовано кілька випадків, коли виникала загроза безпеці руху потягів. Про це ForUm'у повідомили в прес-службі «Укрзалізниці».
Зокрема, 10 травня на станції Боярка Південно-Західної залізниці машиніст пасажирського потяга № 9 сполучення Київ—Одеса застосував екстрене гальмування, але не зміг запобігти наїзду на дерев'яну колоду завдовжки 70 та завширшки 50 сантиметрів, покладену на рейки. Унаслідок інциденту пошкоджено два локомотиви, а також елементи гальмівної магістралі у двох вагонах. Потяг був затриманий на дві з половиною години. На щастя, ніхто з пасажирів не постраждав.
Того ж дня на перегоні Ясинувата — Кальміус Донецької залізниці машиніст дизель-потягу № 6071 сполученням Іловайськ — Ясинувата виявив крадіжку 12 стикових колійних накладок та 24 болтів, що застосовуються для скріплення рейок. Через небезпеку потяг затримали на півтори години.
Як свідчить статистика, цього року кількість несанкціонованих втручань порівняно з попереднім збільшилась майже удвічі. За перший квартал 2007-го зафіксовано 4129 випадків, збитки від них становлять 1620 тисяч гривень.
також у паперовій версії
читайте:
- МОРОЗ У ТРАВНІ — НЕДОРЕЧНИЙ
- ЦЕЙ ДОЩ —
НЕ НАДОВГО
- ЗІ СЦЕНИ ЗАКЛИКАЮТЬ: «ЖИВИ!»
- У НЕДІЛЮ ПІД КИЄВОМ БУДЕ БИТВА
- ЗБИТКИ ВІД АВАРІЇ НА ГАЗОГОНІ — 850 ТИСЯЧ ГРИВЕНЬ
назад »»»
Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».