Головна
Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
Головні новини
За пенсіями до ПФ звернулося 64 тис.переселенців У зв’язку з переїздом через воєнні дії на ... (12 Жов 2014)
Добра воля Не­що­дав­но бу­ли ... (12 Жов 2014)
Як Москва сама себе висікла 7 сеп­ня уряд Ро­сії на ... (12 Жов 2014)
Турецький Кіссінджер іде вгору Ре­джеп Та­йп Е­до­ган ... (12 Жов 2014)
Союз держав-ізгоїв У Мос­кві дня­ми ... (12 Жов 2014)
Активізація дипломатичних маневрів навколо Ураїни Чергове загострення військово-політичного ... (12 Жов 2014)
План Путіна Пе­зи­дент о­сії ... (12 Жов 2014)
Штайнмаєр вважає Порошенка й Путіна відповідальними за ... Міністр закордонних справ Німеччини ... (12 Жов 2014)
УКРАЇНА – НАТО Учо­ра в Уель­сі ... (12 Жов 2014)
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА ЕКОНОМІКА
АВІАЦІЯ — НА ВІСТРІ ПРОГРЕСУ
Американська компанія Boeing прогнозує, що обсяг ринку нових цивільних літаків у найближчі 20 років сягатиме 2,6 трлн доларів.

Високий попит на нові літаки приведе до формування світового парку лайнерів із поліпшеними екологічними характеристиками.
За оцінками компанії, темп економічного зростання за цей період у світі становитиме понад три відсотки щороку, середньорічне зростання обсягів авіаційних пасажирських перевезень у цей період досягне п'яти відсотків, а вантажоперевезень — шістьох.
До 2025 року провідні авіакомпанії придбають приблизно 27 тисяч нових пасажирських і вантажних літаків. Світовий парк цивільних літаків збільшиться більш як удвічі — з 17 тисяч 330 літаків у 2005 році до 35 тисяч 970 у 2025 році. Це здебільшого будуть вузькофюзеляжні лайнери на 100–240 пасажирів і широкофюзеляжні на 200–400 пасажирів. За цей час майже десять тисяч нових лайнерів замінять старі, що виводяться зі складу авіапарків. Вузько- і широкофюзеляжні літаки становитимуть майже 90 відсотків загального обсягу ринку. На трансокеанських напрямках і маршрутах, що зв'язують країни Європи і Азії, переважатимуть широкофюзеляжні літаки, здатні підвищити частоту і збільшити кількість безпосадочних рейсів. Літаки класу Boeing 747 і повітряні судна більшої місткості, як і раніше, широко використовуватимуться на азіатському і північноамериканському ринках.
Найбільшим ринком у період 2006–2025 рр. стануть країни Азіатсько-тихоокеанського регіону, які придбають понад третину нових широкофюзеляжних лайнерів. На частку авіакомпаній з країн Північної Америки припаде 28 відсотків закупівель, Європи — 24, на замовників із країн Латинської Америки, Близького Сходу і Африки — 12 відсотків світового ринку. З урахуванням літаків, що залишаться в експлуатації, до 2025 року світовий парк цивільної авіації сягатиме близько 36 тисяч пасажирських літаків.
також у паперовій версії читайте:
  • ПІДДУБНІ ПОКАЗУЮТЬ ВИЩИЙ КЛАС
  • ВУГІЛЛЯ ЗАМІСТЬ ГАЗУ
  • ФОНДОВИЙ РИНОК РОЗШИРЮЄТЬСЯ

назад »»»


Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».