Головна
Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
Головні новини
За пенсіями до ПФ звернулося 64 тис.переселенців У зв’язку з переїздом через воєнні дії на ... (12 Жов 2014)
Добра воля Не­що­дав­но бу­ли ... (12 Жов 2014)
Як Москва сама себе висікла 7 сеп­ня уряд Ро­сії на ... (12 Жов 2014)
Турецький Кіссінджер іде вгору Ре­джеп Та­йп Е­до­ган ... (12 Жов 2014)
Союз держав-ізгоїв У Мос­кві дня­ми ... (12 Жов 2014)
Активізація дипломатичних маневрів навколо Ураїни Чергове загострення військово-політичного ... (12 Жов 2014)
План Путіна Пе­зи­дент о­сії ... (12 Жов 2014)
Штайнмаєр вважає Порошенка й Путіна відповідальними за ... Міністр закордонних справ Німеччини ... (12 Жов 2014)
УКРАЇНА – НАТО Учо­ра в Уель­сі ... (12 Жов 2014)
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА ТЕХНІКА
ЗИМОВА НАВІГАЦІЯ ЗДЕШЕВЛЮЄ ТАРИФИ НА ВНУТРІШНЬОУКРАНСЬКІ РЕЙСИ «АЕРОСВІТУ»
Керівництво одного з провідних вітчизняних повітряних перевізників — авіакомпанії «АероСвіт — Українські авіалінії», яка щойно відзначила своє 12-річчя, оголосила, що протягом зимової навігації-2006/2007 (вона у нашій країні, як і в світі, розпочнеться в останню неділю жовтня й триватиме до останньої неділі березня наступного року), реалізовуватимуться приємні для пасажирів новації на внутрішньо-українських рейсах. Це — продаж квитків (за їх попереднього придбання не менш як за десять днів до дати вильоту) за нижчими, ніж нині, цінами.

Про це перший заступник генерального директора авіакомпанії Олексій Кочанов розповів на зустрічі з журналістами, яка цими днями відбулася в аеропорту «Бориспіль». Чому згадана прес-конференція проходила не в Києві, де розташований офіс штаб-квартири «АероСвіту», а в аеропорту, ми пояснимо далі.

Виграш для пасажирів
«АероСвіт», окрім 60 міжнародних напрямків (загалом до 31 країни Європи, Америки, Азії та Африки), серед яких — 41 регулярний рейс і 19 чартерних, перевозить пасажирів ще за 14-ма внутрішньо-українськими напрямками — на регулярних рейсах, які з’єднують Київ із Донецьком, Харковом, Дніпропетровськом, Одесою, Львовом, Запоріжжям, Сімферополем, Луганськом, Івано-Франківськом, Ужгородом, Чернівцями та деякими іншими містами.
— Саме на цих внутрішніх лініях,— розповів Олексій Коченов,— ми підготували сюрприз пасажирам у вигляді зниження тарифів на повітряні перевезення під час зимової навігації-2006/2007. Адже у світовому авіаційному транспорті посилюються процеси, коли традиційні (мережеві) перевізники (до яких належить і «АероСвіт») використовують ідеї й технології, запозичені у так званих лоукост-перевізників (цей термін перекладається з англійської як «низька ціна»). Такі новації щодо системи тарифікації на наших рейсах усередині країни мають на меті зробити польоти доступнішими для співвітчизників (оскільки значна їх частина, на жаль, не має змоги користуватися повітряним транспортом через низьку купівельну спроможність).
— Отож,— веде далі Кочанов,— пасажири, які цими днями купуватимуть квитки на внутрішньо-українські рейси «АероСвіту» у будь-якій агенції країни не менше, ніж за десять діб до дня вильоту, зможуть придбати квиток за уніфікована ціну — 139 гривень (політ у один бік). Це — одна з двох запропонованих нами спеціальних пропозицій, які впроваджуватимуться у зимовій навігації. Інша стосується тих, хто купуватиме квитки на рейси нашої авіакомпанії всередині країни також не менше, ніж за десять днів до вильоту), які виконуватимуться у період з січня до березня 2007 року. Такий квиток пасажир зможе придбати заздалегідь за ціною від 90 до 100 гривень (один бік). Тобто ці квитки коштуватимуть не дорожче, ніж на відповідних напрямках залізничного чи автобусного транспорту.
Як виглядатимуть «зимові» ціни порівняно з нині чинними? Відповідаючи на це запитання кореспондента «ДУ», Олексій Кочанов сказав, що згадані ціни — 139 і 90–100 гривень — будуть приблизно у 2,5–4 рази дешевшими від тих, що діють на тих самих напрямках (скажімо, квиток на рейс Київ–Сімферополь коштує мінімум 360 гривень). Прогнозується, що за зниженими «зимовими» цінами у попередній продаж надходитиме в середньому близько 50 відсотків квитків на внутрішньо-українські рейси «АероСвіту». Конкретно ж — стосовно певного рейсу — частка попереднього продажу квитків за дешевшими цінами порівняно з тими, котрі реалізовуватимуться за звичними тарифами, визначатиметься системою управління ресурсами авіакомпанії та її дохідністю — у кожному випадку залежно від завантаженості маршруту.
Це дасть змогу залучити більшу кількість пасажирів і, як очікується, коефіцієнт наповнюваності крісел у салонах лайнерів «АероСвіту» на внутрішньо-українських рейсах зросте із 70 до 90%.
Коли ж фінішує зимова навігація, керівництво «АероСвіту» проаналізує наслідки зазначених тарифно-цінових новацій. На цій підставі вирішуватиме, завершувати згадану акцію наприкінці березня чи продовжити її на літню навігацію-2007.

Поповнюється крилатий флот
На прес-конференції було повідомлено, що за минулі дев’ять місяців 2006-го авіакомпанія перевезла близько 1,2 мільйона пасажирів. Доходи «АероСвіту» за цей час зросли на 16% порівняно з аналогічним періодом 2005-го, а пасажирообіг збільшився на 21%. І за дев’ять місяців 2006-го становив 2 мільярди 968 мільйонів пасажирокілометрів.
Починаючи з 2007 року, авіакомпанія на своєму маршруті, що зв’язує Київ з Одесою, має намір виконувати рейси (тричі на день) літаками Боїнг-737 (нині цей напрямок обслуговують Ан-24). У зимовій навігації-2006/2007 продовжиться виконання лайнерами Боїнг-737 рейсу між Києвом і Сімферополем.
На одному зі своїх найбільших за обсягами перевезень трансатлантичному маршруті між Києвом і Нью-Йорком «АероСвіт» у цю літню навігацію, що завершується, виконував по п’ять польотів на тиждень. А у зимовій навігації на цьому ж рейсі авіакомпанія літатиме по чотири рази на тиждень (минулої зими їх було три). До речі, хоча у 2006-му польоти між Нью-Йорком і Києвом розпочала ще й американська авіакомпанія «Дельта», проте «АероСвіт» зберіг на цьому маршруті значну частину своїх пасажирів. Після приходу сюди «Дельти» частка української авіакомпанії у загальному пасажиропотоці зменшилася з 65 до 59%.
Поповнюється флот літаків «АероСвіту», до складу якого входять 11 середньомагістральних Боїнгів-737, два далекомагістральні Боїнги-767, а також 12 машин Ан-24. Як розповів Олексій Кочанов, напередодні зимового сезону авіакомпанія отримає додатково лайнер Боїнг-737-400, у якому компонування пасажирського салону розраховане на 168 крісел. Отримання у лізинг цього літака дасть змогу оптимізувати програму чартерних перевезень і зробити їх зручнішими для мандрівників.
До 25 грудня має надійти ще один Боїнг-737-400 із аналогічним компонуванням салону. Цей лайнер, як планується, має замінити один із Боїнгів-737, які експлуатуються здебільшого на чартерних перевезеннях. Новачок працюватиме на регулярному рейсі між Києвом і Одесою. А з однією з провідних лізингових компаній «АероСвіт» підписав попередню угоду щодо поставки третього далекомагістрального лайнера Боїнг-767.
Загалом авіакомпанія має намір упродовж найближчих п’яти-шести років оновити свій флот і майже у 3,5 раза збільшити кількість літаків. До 2011-го перейти на експлуатацію середньомагістральних і далекомагістральних лайнерів нового покоління. З огляду на це, «АероСвіт» подав відповідні запити до двох провідних світових виробників авіаційної техніки цивільного призначення — американського «Боїнга» та європейського «Ербаса» і до кінця 2006-го очікує отримати від гігантів світової літакобудівної індустрії їхні пропозиції.
Поповнення флоту авіакомпанії, відкриття «АероСвітом» нових маршрутів і налагодження мережі транзитних сполучень через Київ з Америки до Азії тощо (та у зворотних напрямках), окрім усього іншого, має сприяти розвиткові аеропорту «Бориспіль», щоб він нарешті перетворився у давно продекларований великий вузловий «хаб». Цьому мала б сприяти реалізація планів «АероСвіту» стосовно спорудження авіакомпанією свого терміналу в «Борисполі». Якби все йшло без гальмування, то цей пасажирський термінал у 2006-му мав би запрацювати. Проте завадила неодноразово висвітлена у пресі судова тяганина, породжена претензіями аеропорту до авіакомпанії щодо земельних ділянок і деякого розташованого на них майна. Коли ми поцікавилися нинішнім станом справ у цьому нагальному питанні, прес-секретар «АероСвіту» Сергій Куций відповів, що Верховний Суд України скасував усі п’ять рішень Господарського суду і спрямував ці справи на новий розгляд їх у першій інстанції Господарським судом Київської області. Проте і авіакомпанія «АероСвіт», і аеропорт «Бориспіль», як нам сказали на прес-конференції, зробили заяви про те, що кожна зі сторін є прихильником конструктивних переговорів. Пошук взоємоприйнятного рішення міг би допомогти у розв’язанні «термінальної» проблеми й посприяти вкрай потрібному для України розвиткові інфраструктури головного аеропорту держави.

Є шестимільйонний!
Тепер про те, чому прес-конференція «АероСвіту» відбулася не в Києві, а в аеропорту. Річ у тім, що саме того дня, 12 жовтня, за підрахунками об’єктивних комп’ютерів, сюди, у «Бориспіль», мав прибути ювілейний — шестимільйонний від початку діяльності авіакомпанії — пасажир «АероСвіту». Свій перший мільйон пасажирів «АероСвіт» відзначив майже через шість з половиною років після утворення (у лютому 2001-го). Далі пішло веселіше: другий мільйон — липень 2003-го, третій — серпень 2004-го, четвертий — червень 2005-го, п’ятий — лютий 2006-го.
...Аж ось біля стійки, де реєстрували тих, хто мав летіти рейсом 131 із Києва до Нью-Йорка,— пожвавлення. З’явився пасажир, якого електронна система визначила шестимільйонним для «АероСвіту». Ним виявився одесит Ростислав Яценко, ювелір за фахом. Він громадянин України, але постійно живе у США. Від імені «АероСвіту» Олексій Кочанов привітав ювілейного пасажира і вручив йому великий символічний сертифікат. Цей документ Ростислав Яценко зможе обміняти на іменну «золоту картку» програми «Меридіан», призначеної для пасажирів «АероСвіту», які часто літають. Володареві такої «золотої картки» нараховується один мільйон преміальних миль, які пан Яценко надалі матиме змогу використовувати за власним бажанням на певні безплатні повітряні подорожі літаками «АероСвіту» (це, приміром, відповідатиме 11-ти польотам у бізнес-класі за маршрутом між Києвом і Нью-Йорком або ж 8-ми рейсам зі США через Київ у країни Близького та Середнього Сходу, Центральної Азії тощо). Щасливого польоту!

Вадим ФЕЛЬДМАН
також у паперовій версії читайте:
  • РОСІЯ: НАЙПОТУЖНІШИЙ КОСМІЧНИЙ РАДІОТЕЛЕСКОП
  • КИТАЙ: КОМП’ЮТЕРНА МЕРЕЖА НОВОГО ПОКОЛІННЯ
  • НОУТБУК, ЩО ЗГОРТАЄТЬСЯ В ТРУБОЧКУ

назад »»»


Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».