Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА
УКРАЇНА: ЩО? ДЕ? КОЛИ?
УКРАЇНА ВСТУПИТЬ ДО ЄС У 2020 РОЦІ?
Група європейських експертів під керівництвом депутата Європейського парламенту Марека Сівця прогнозує вступ України до Європейського Союзу за сприятливих умов у 2020 році.
У доповіді фахівці заявляють, що за сприятливого розвитку ситуації з 2008 року діятиме угода між Києвом і Брюсселем про асоційоване членство. Вони переконані, що Україна не повинна поспішати подавати заявку на членство в ЄС, тому що передчасне подавання такого документа хоча і підтвердить європейський вибір нашої держави, але може бути негайно відхилене. «Очевидно, що Україна не буде готова стати кандидатом на членство в євроспільноті у найближчі кілька років, а Союз у найближчі десять років також не буде готовий розглядати можливість свого подальшого розширення»,— йдеться у доповіді.
Експерти вважають, що в 2010–2011 роках Україна має підготувати проект стратегії вступу до ЄС, де вона зазначить найважливіші реформи, які їй потрібно реалізувати, щоб стати спочатку кандидатом, а потім членом Європейського Союзу. «Подавання заявки України до ЄС може бути сплановане на другу половину 2011 року під час головування Польщі в Раді ЄС»,— констатується в акті. Після цього Єврокомісія мусить надати свій висновок щодо заявки України на членство. За позитивного висновку початок перемов про вступ може бути запланований на 2014 рік. Україна може чекати завершення переговорів у 2019–2020 рр. Експерти ж передбачають, що угода про вступ може бути підписана орієнтовно в липні 2019 року.
«ДНІПРОВСЬКІ ЗОРІ» КУРСУВАТИМУТЬ МІЖ КРЕМЕНЧУКОМ І ХАРКОВОМ
Швидкісний потяг «Дніпровські зорі» Кременчук— Харків урочисто пущено за участю генерального директора «Укрзалізниці» Василя Гладких і начальника Південної залізниці Віктора Остапчука зі станції Кременчук (Південна залізниця) сьогодні о 7.40 ранку. Після його відправлення на привокзальній площі було відкрито каплицю Святого Георгія Побєдоносця, а завершилися святкові заходи телемостом Кременчук— Харків— Київ за участю Гладких і Остапчука.
До складу нового потяга входить чотири нові вагони Крюковського вагоноремонтного заводу: три вагони другого класу і один — першого. Вагони 1-го класу обладнано галогеновими світильниками з можливістю індивідуального регулювання, рідкокристалічними телевізорами і радіоточками; мікрохвильовою піччю, холодильником, вакуумними туалетами. Вагони 2-го класу (68 місць у кожному вагоні) обладнано додатковими багажними полицями, світильниками, телевізорами, м'якими сидіннями підвищеного комфорту, холодильником і мікрохвильовою піччю. Везти прискорений потяг буде новий тепловоз ТЕП-150 — односекційний локомотив потужністю 4216 к. с., виконаний за європейським зразком, конструкційна швидкість якого 160 км/год. На великому моніторі, розташованому на пульті машиніста, відображаються практично всі параметри роботи тепловоза. За виникнення будь-якої несправності з'являється її характеристика.
також у паперовій версії
читайте:
- МАТИМЕМО КОНЦЕРНИ
З ВИРОБНИЦТВА ТОЧНОЇ ЗБРОЇ
- У ЗАПОРІЖЖІ МОЖЕ ЗАГИНУТИ РИБА
- У СЕВАСТОПОЛІ Є СВОЇ ПІРАМІДИ
- «ШИКУЙСЬ, РІВНЯЙСЬ, СТРУНКО!»
- МІЛЬЙОННИЙ ДЖЕК-ПОТ ПОЇДЕ В УЖГОРОД
назад »»»
Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».