Головна
Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
Головні новини
За пенсіями до ПФ звернулося 64 тис.переселенців У зв’язку з переїздом через воєнні дії на ... (12 Жов 2014)
Добра воля Не­що­дав­но бу­ли ... (12 Жов 2014)
Як Москва сама себе висікла 7 сеп­ня уряд Ро­сії на ... (12 Жов 2014)
Турецький Кіссінджер іде вгору Ре­джеп Та­йп Е­до­ган ... (12 Жов 2014)
Союз держав-ізгоїв У Мос­кві дня­ми ... (12 Жов 2014)
Активізація дипломатичних маневрів навколо Ураїни Чергове загострення військово-політичного ... (12 Жов 2014)
План Путіна Пе­зи­дент о­сії ... (12 Жов 2014)
Штайнмаєр вважає Порошенка й Путіна відповідальними за ... Міністр закордонних справ Німеччини ... (12 Жов 2014)
УКРАЇНА – НАТО Учо­ра в Уель­сі ... (12 Жов 2014)
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА УКРАЇНА: ЩО? ДЕ? КОЛИ?
ВІДОМО, ЯКИМ МАРШРУТОМ «ЛІТАТИМУТЬ» ПОЇЗДИ
Напрямок Київ—Полтава—Харків стане дослідним полігоном для перших високошвидкісних пасажирських поїздів типу Pendolino. Про це заявив генеральний директор «Укрзалізниці» Василь Гладких під час виступу на залізничному бізнес-форумі «Стратегічне партнерство 1520».

Він розповів про подальші плани відомства щодо втілення програми з впровадження швидкісного руху поїздів. На підставі проведених розрахунків, «Укрзалізниця» має намір визначити залізничний напрямок Київ—Полтава—Харків дослідним полігоном із запровадження в 2006–2008 роках швидкісного руху пасажирських поїздів.
«Використання потягів із «примусовим нахилом кузова» дозволить забезпечити підвищену швидкість руху та значно знизити витрати на модернізацію залізничної інфраструктури для досягнення необхідного рівня швидкості. Перевагою цих поїздів є й те, що вони відповідають сучасним вимогам до комфорту, енергоємності та безпеки, можуть використовуватися в різних системах енергопостачання, як змінного, так і постійного струму»,— зазначив гендиректор. Він також повідомив про наміри відомства замовити у французької фірми виготовлення 16 електропотягів подвійного живлення з «примусовим нахилом кузова». Перший електропотяг планується отримати наприкінці наступного року. У перспективі передбачається організувати виготовлення таких поїздів в Україні.
Спеціальний рухомий склад з «примусовим нахилом кузова» останнім часом широко застосовується на європейських залізницях як основний засіб підвищення швидкості у пасажирському русі. Найбільшим попитом користуються потяги Pendolino виробництва фірми Alstom (Франція, Італія), здатні розвивати швидкість до 300 кілометрів на годину. Pendolino компонується з моторних і прицепних вагонів. Потяг із 8 вагонів здатний розмістити 400–450 пасажирів.

«МІЖНАРОДНА АМНІСТІЯ» СТУРБОВАНА
Ситуація з правами людини в Україні не змінилася на краще, констатується у доповіді правозахисної організації «Міжнародна амністія» за 2005 рік, оприлюдненій у Києві.

У щорічному аналітичному документі зазначається, що в нашій країні й надалі мали широкомасштабний характер тортури та жорстоке поводження із затриманими. З різних регіонів надходили повідомлення про антисемітські й расистські напади. Крім того, Україна є однією з головних країн-постачальників людей для продажу за кордон. Правозахисники звертають увагу й на відсутність нової інформації у розслідуванні вбивства Георгія Ґонґадзе.
«Найбільшою проблемою залишається застосування тортур стосовно затриманих»,— зазначила голова організації «Міжнародна амністія» в Україні Наталія Дульнєва. За її словами, у вересні 2005 року Генеральний прокурор України оголосив про порушення 226 кримінальних справ за фактами жорстокого поводження із затриманими, але й нині немає реальних дій у цих справах. Більше того, «відчувається спротив Генпрокуратури» щодо подальшого розслідування, вважає пані Дульнєва.
У доповіді також йдеться про незадовільні умови утримання у місцях попереднього ув'язнення та поширення там туберкульозу. Водночас йдеться про те, що в Україні розпочалася програма реконструкції й оновлення тюремних будівель.
також у паперовій версії читайте:
  • МОЖЕМО ОТРИМАТИ $3 МІЛЬЯРДИ ІНВЕСТИЦІЙ
  • ЗОНА ЗОНІ НЕ ЗАВАДА
  • ЛІС «ЗАРОБЛЯЄ» ГРОШІ НА СВОЄ ВІДНОВЛЕННЯ
  • АКТОРСЬКИЙ СТРАЙК ПЕРЕМІГ

назад »»»


Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».