Головна
Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
Головні новини
За пенсіями до ПФ звернулося 64 тис.переселенців У зв’язку з переїздом через воєнні дії на ... (12 Жов 2014)
Добра воля Не­що­дав­но бу­ли ... (12 Жов 2014)
Як Москва сама себе висікла 7 сеп­ня уряд Ро­сії на ... (12 Жов 2014)
Турецький Кіссінджер іде вгору Ре­джеп Та­йп Е­до­ган ... (12 Жов 2014)
Союз держав-ізгоїв У Мос­кві дня­ми ... (12 Жов 2014)
Активізація дипломатичних маневрів навколо Ураїни Чергове загострення військово-політичного ... (12 Жов 2014)
План Путіна Пе­зи­дент о­сії ... (12 Жов 2014)
Штайнмаєр вважає Порошенка й Путіна відповідальними за ... Міністр закордонних справ Німеччини ... (12 Жов 2014)
УКРАЇНА – НАТО Учо­ра в Уель­сі ... (12 Жов 2014)
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА УКРАЇНА: ЩО? ДЕ? КОЛИ?
ЕКСПЕРИМЕНТІВ У ДАІ БІЛЬШЕ НЕ БУДЕ?
Міністр внутрішніх справ Юрій Луценко заявив про закінчення структурного реформування Державної автомобільної інспекції й необхідність ухвалення парламентом відповідних змін до законодавства.

«Реформи завершилися. Ми не маємо наміру більше проводити маневри, експерименти і тому подібне»,— сказав міністр під час проведення наради з керівниками обласних управлінь Державтоінспекцій за підсумками роботи департаменту ДАІ за чотири місяці поточного року.
Посадовець наголосив, що за час проведення реформи стало зрозуміло, що «без цієї служби народ не може жити». На переконання міністра, в процесі реформування ДАІ змогла «утримати ситуацію». Як зазначив пан Луценко, набагато поліпшилась реєстраційна робота. Водночас, сказав він, оцінка роботи інспекції має залежати від кількості дорожньо-транспортних пригод. «Якщо погіршується обстановка, начальники будуть звільнені. Кількість аварій має бути зменшена»,— зауважив міністр.
Кажучи про реформування, Юрій Луценко відзначив, що у ньому три складові. Перша — організаційна, яка, за словами глави відомства, відбулася: зменшено на половину особовий склад співробітників ДАІ й на 40% збільшено патрульну службу.
Друга складова реформування — технічне забезпечення — також відбувається успішно. Разом з тим, він відзначив, що не сталося функціональних змін, тому «радикальних змін громадяни не бачать».
На переконання посадовця, третю складову реформування можна буде вважати завершеною після ухвалення парламентом відповідних змін у деяких законах. Зокрема, кажучи про законопроекти стосовно Державтоінспекції, пан Луценко підкреслив необхідність виписування на місці події штрафних квитанцій, що значно спростить роботу. Він також сказав, що законодавчого забезпечення вимагає дозвіл фіксувати порушення технічними пристроями, що дасть змогу уникнути хабарництва серед співробітників ДАІ.

ПРОФСПІЛКА ЗАЛІЗНИЧНИКІВ ВИСЛОВЛЮЄ ПРОТЕСТ
Рада профспілки залізничників і транспортних будівельників України «висловлює рішучий протест через затвердження Кабінетом Міністрів необґрунтованого фінансового плану «Укрзалізниці», й заявляє про свою рішучість захищати права галузі й залізничників усіма доступними методами».
Як повідомили УНІАН у прес-службі «Укрзалізниці», про це йдеться в заяві профспілки.

На думку представників профспілки, «безвідповідальне ставлення уряду до стратегічно важливої галузі економіки України призведе до занепаду залізничного транспорту. Економія коштів на безпеці руху загрожує для країни техногенними та екологічними катастрофами з численними людськими жертвами і значними матеріальними збитками».
Як наголошується в заяві, у затвердженому Кабміном 11 травня фінплані відомства штучно обмежена витратна частина доходів залізниць з метою отримання необґрунтовано завищеного розміру прибутку, який стягується до державного бюджету України. При цьому проігнорована пропозиція Ради профспілки щодо збалансованого фінансування невідкладних виробничих і соціальних програм галузі. Залізничники позбавлені низки пільг і соціальних гарантій, передбачених Галузевою угодою й колективними договорами залізниць, що є грубим порушенням законодавчих актів із питань формування фінансових планів.
У профспілці не згодні з тим, що у фінплані закладено будівництво залізничної гілки Ізмаїл— Рені за рахунок «Укрзалізниці». «За законом України «Про залізничний транспорт» будівництво магістральних залізничних ліній, придбання рухомого складу залізничного транспорту проводиться за рахунок коштів державного бюджету України»,— наголошується в заяві.
також у паперовій версії читайте:
  • ДО КІНЦЯ РОКУ ВІДМОВИМОСЯ ВІД ІМПОРТУ М'ЯСА?
  • ПРОБЛЕМУ КРИМСЬКИХ ТАТАР «ВИРІШИТИ НЕМОЖЛИВО»?
  • В'ЯЗНІ РІЖУТЬ ВЕНИ. ТЕПЕР — У ЛЬВОВІ
  • ЗАХИСТУ ПОТРЕБУЄ ТЕ, ЩО МОЖЕ ЗНИКНУТИ

назад »»»


Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».