Головна
Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
Головні новини
За пенсіями до ПФ звернулося 64 тис.переселенців У зв’язку з переїздом через воєнні дії на ... (12 Жов 2014)
Добра воля Не­що­дав­но бу­ли ... (12 Жов 2014)
Як Москва сама себе висікла 7 сеп­ня уряд Ро­сії на ... (12 Жов 2014)
Турецький Кіссінджер іде вгору Ре­джеп Та­йп Е­до­ган ... (12 Жов 2014)
Союз держав-ізгоїв У Мос­кві дня­ми ... (12 Жов 2014)
Активізація дипломатичних маневрів навколо Ураїни Чергове загострення військово-політичного ... (12 Жов 2014)
План Путіна Пе­зи­дент о­сії ... (12 Жов 2014)
Штайнмаєр вважає Порошенка й Путіна відповідальними за ... Міністр закордонних справ Німеччини ... (12 Жов 2014)
УКРАЇНА – НАТО Учо­ра в Уель­сі ... (12 Жов 2014)
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА УКРАЇНА: ЩО? ДЕ? КОЛИ?
ДИТЯЧА БЕЗПРИТУЛЬНІСТЬ ЗМЕНШИТЬСЯ НАПОЛОВИНУ?
Кабінет Міністрів ухвалив постанову, якою затвердив державну Програму подолання дитячої безпритульності й бездоглядності на 2006–2010 роки.

Головна мета — створення умов для всебічного розвитку і виховання дітей. У результаті виконання програми передбачається зменшити на 50 відсотків кількість безпритульних і бездоглядних дітей та надати комплексну допомогу сім'ям з дітьми, у тому числі посприявши працевлаштуванню батьків, отриманню державної допомоги.
Програма складається із 23 заходів. Серед них — створення бази даних безпритульних дітей та дітей-сиріт, здобуття повної загальної середньої освіти дітьми, котрі не навчалися тривалий час, розроблення нормативно-правових актів з питань функціонування дитячих містечок, максимальне спрощення процедури влаштування безпритульних дітей до державних інтернатних закладів, дитячих будинків сімейного типу, прийомних сімей та запровадження моніторингу дитячої безпритульності та бездоглядності.
На наступний рік на виконання цієї Програми передбачається виділити 20 мільйонів гривень з державного бюджету. Крім того, планується розробити регіональні програми боротьби з дитячою безпритульністю й бездоглядністю, а також забезпечити їхнє фінансування з місцевих бюджетів.
Міністр у справах сім'ї, молоді та спорту Юрій Павленко повідомив, що за минулий рік кількість безпритульних дітей зменшилась на 30%. Особливо тішить, що значно зменшилась кількість безпритульних дітей, повторно виявлених на вулицях міст і сіл країни.

ДУНАЙ: ВОДА СПАДАЄ — ПРОБЛЕМИ ЗАЛИШАЮТЬСЯ
Дунай, поставивши цієї весни рекорди підйому води, поступово здає свої позиції. Однак у міру зниження рівнів на українській ділянці міжнародної річки явними стають наслідки стихії. Одним із них стало пошкодження дерев'яних кладок Вилкового, які в цьому майже 10-тисячному місті в дельті річки є тротуарами вздовж вулиць-каналів. У першотравневі свята, як ми повідомляли, вода тут під впливом штормового вітру з моря піднялася так сильно, що перевищила особливо небезпечний рівень. Було підтоплено 47 вулиць (тобто всі, крім двох), 1800 садиб. Протягом кількох днів вулицями неможливо було ходити: дерев'яні тротуари були під водою. Продукти розвозили на човнах. У школах було припинено заняття.

Василь Гладких заявив, що з 1 червня ціни на залізничні квитки для пасажирів підвищаться не на 50%, як планувалося, а в середньому на 34%. Фінпланом на 2006 рік, котрий узгоджено з Міністерством фінансів, передбачено підвищення тарифів на пасажирські перевезення на 50%. Та для пасажирів квитки подорожчають десь на 34%, оскільки вартість додаткових зборів, які нараховуються під час придбання, не зміниться. За словами керівника галузі, навіть після підвищення тарифів проїзд у потягах буде дешевшим, ніж у автобусах і маршрутках.
Тим часом Антимонопольний комітет категорично виступає проти необґрунтованого зростання вартості залізничних перевезень. Учора голова АМК Олексій Костусєв звернувся до Прем’єр-міністра з проханням утриматися від підвищення тарифів до створення незалежного органу регулювання — Національної комісії регулювання транспорту України. Як зазначають в Комітеті, відсутність нормативно-методичних документів і прозорого затвердженого порядку формування тарифів не дозволяє чітко і об’єктивно оцінити економічну підставу запланованого «Укрзалізницею» підвищення вартості перевезень. На думку АМК, «залізниця неодноразово застосовувала вільні тарифи навіть тоді, коли законодавством передбачалися регульовані. В результаті подібних зловживань вартість перевезень та інших послуг істотно завищувалася».
Стурбованість Комітету викликає відсутність ефективної системи державного регулювання найбільш монополізованої галузі економіки, а також поєднання залізничним монополістом господарської й управлінської функцій.
також у паперовій версії читайте:
  • ПАРЛАМЕНТ АРК ПРАГНЕ «ЗАКРИТИСЯ»
  • ВИБУХ НА МАГІСТРАЛЬНОМУ НАФТОГОНІ «ДРУЖБА»
  • СИДЯТЬ «НЕ ЯНГОЛИ». А ХТО ОХОРОНЯЄ?
  • НЕБЕЗПЕЧНІ ДЕРЕВА «ВЗЯЛИ НА ОЛІВЕЦЬ»
  • НА ВИХІДНІ ПРОГНОЗУЮТЬ ЛІТНЮ ПОГОДУ. А ДАЛІ?..

назад »»»


Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».