Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА
УКРАЇНА: ЩО? ДЕ? КОЛИ?
СВЯТО ЗІ СЛЬОЗАМИ НА ОЧАХ
Країна відсвяткувала 61-у річницю Перемоги. Центральною подією у столиці стала
урочиста хода ветеранів Великої Вітчизняної війни Хрещатиком. У святкових колонах
разом із ними були Президент України Віктор Ющенко, Голова Верховної Ради Володимир
Литвин, Прем’єр-міністр Юрій Єхануров, народні депутати та члени уряду.
Свої святкові акції у столиці провели різні політичні сили — Партія регіонів,
Соціалістична партія України, комуністи.
У другій половині дня біля Національного музею історії Великої Вітчизняної війни
1941–1945 років, де у чаші Пам’яті палає вогонь Слави, відбулась урочиста акція
вшанування героїв. Керівники держави вітали ветеранів із Днем Перемоги. Учасники
пригощалися солдатською кашею та піднімали фронтові сто грамів за Перемогу.
Святкове дійство відбулося увечері на Майдані Незалежності. Небо над Києвом розквітло
яскравим феєрверком. 20-ма залпами і феєрверками салютували міста-герої Севастополь,
Одеса, Керч, а також обласні центри — Вінниця, Львів, Чернігів, Рівне, Дніпропетровськ
і Житомир.
У Львові чимало зусиль доклали ветеранські організації й обласна влада, щоб стерти
гострі кути і зробити кроки до примирення ветеранів Червоної армії і національно-визвольних
змагань. Сприяють цьому спільні святкові збори, відвідини частин Західного оперативного
командування, відкриття експозицій, які широко висвітлюють боротьбу із загарбниками
не тільки червоноармійців, а й учасників загонів ОУН-УПА. Усім категоріям ветеранів
надано пільги в оплаті комунальних послуг, проїзді, медикаментозному забезпеченні
й санаторно-курортному обслуговуванні. В регіональному госпіталі ветеранів війни
та репресованих щороку отримує лікарську допомогу близько 12–13 тисяч хворих.
Незважаючи на заклики і заяви деяких політичних сил, більшість львів’ян підтримує
ці зусилля. У майбутньому львівська громада планує звести військовий меморіал,
який покликаний стати символом примирення всіх, хто воював за свободу й незалежність
України.
А МОЖЕ, ЗАЛІЗНИЧНІ КВИТКИ
НЕ ПОДОРОЖЧАЮТЬ...
«Укрзалізниця» не задоволена узгодженим із Міністерством фінансів варіантом свого
фінансового плану на 2006 рік. Про це УНІАН повідомили у прес-службі відомства.
За словами керівника «Укрзалізниці» Василя Гладких, нині наша держава не може
інвестувати достатньо коштів у розвиток вітчизняних залізниць, тоді як Євросоюз
на це спрямовує мільярди євро. «Але ми не просимо в держави коштів, ми просимо
залишити нам зароблене. Цього було б досить, щоб ми не просто зберегли залізницю,
а й розвивали її»,— сказав глава відомства.
Василь Гладких заявив, що з 1 червня ціни на залізничні квитки для пасажирів
підвищаться не на 50%, як планувалося, а в середньому на 34%. Фінпланом на 2006
рік, котрий узгоджено з Міністерством фінансів, передбачено підвищення тарифів
на пасажирські перевезення на 50%. Та для пасажирів квитки подорожчають десь
на 34%, оскільки вартість додаткових зборів, які нараховуються під час придбання,
не зміниться. За словами керівника галузі, навіть після підвищення тарифів проїзд
у потягах буде дешевшим, ніж у автобусах і маршрутках.
Тим часом Антимонопольний комітет категорично виступає проти необґрунтованого
зростання вартості залізничних перевезень. Учора голова АМК Олексій Костусєв
звернувся до Прем’єр-міністра з проханням утриматися від підвищення тарифів до
створення незалежного органу регулювання — Національної комісії регулювання транспорту
України. Як зазначають в Комітеті, відсутність нормативно-методичних документів
і прозорого затвердженого порядку формування тарифів не дозволяє чітко і об’єктивно
оцінити економічну підставу запланованого «Укрзалізницею» підвищення вартості
перевезень. На думку АМК, «залізниця неодноразово застосовувала вільні тарифи
навіть тоді, коли законодавством передбачалися регульовані. В результаті подібних
зловживань вартість перевезень та інших послуг істотно завищувалася».
Стурбованість Комітету викликає відсутність ефективної системи державного регулювання
найбільш монополізованої галузі економіки, а також поєднання залізничним монополістом
господарської й управлінської функцій.
також у паперовій версії
читайте:
- ПРАВО ВИБОРУ ПРИЗОВНИКІВ РОЗШИРИТЬСЯ?
- У СІМФЕРОПОЛІ ПАЛАВ
НАЙБІЛЬШИЙ РЕЧОВИЙ РИНОК
- ВЕСНЯНІ ЦІНИ: ЩО ПОЧОМУ?
назад »»»
Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».