Головна
Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
Головні новини
За пенсіями до ПФ звернулося 64 тис.переселенців У зв’язку з переїздом через воєнні дії на ... (12 Жов 2014)
Добра воля Не­що­дав­но бу­ли ... (12 Жов 2014)
Як Москва сама себе висікла 7 сеп­ня уряд Ро­сії на ... (12 Жов 2014)
Турецький Кіссінджер іде вгору Ре­джеп Та­йп Е­до­ган ... (12 Жов 2014)
Союз держав-ізгоїв У Мос­кві дня­ми ... (12 Жов 2014)
Активізація дипломатичних маневрів навколо Ураїни Чергове загострення військово-політичного ... (12 Жов 2014)
План Путіна Пе­зи­дент о­сії ... (12 Жов 2014)
Штайнмаєр вважає Порошенка й Путіна відповідальними за ... Міністр закордонних справ Німеччини ... (12 Жов 2014)
УКРАЇНА – НАТО Учо­ра в Уель­сі ... (12 Жов 2014)
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА СПОРТ
ТАКТИЧНА ПЕРЕМОГА ШУМАХЕРА
Випадки, коли стюарти вносять корективи в результати кваліфікації Формули-1,— не рідкість. Так сталося і перед гонкою в Нюрбургрінзі. Цього разу ретельнішого розгляду потребував епізод, коли Жак Вільньов блокував Джанкарло Фізікеллу, який у цей час був на швидкому колі. Через цей інцидент Джанкарло навіть заїхав до боксів, аби сказати Вільньову все, що він думає про дії канадця. Ретельний розбір допоміг стюартам поставити всіх на свої місця.

Визнавши провину канадця, чиновники погодилися з тим, що його дії могли бути ненавмисними. Проте пілот БМВ був відправлений на десяте місце на старті. Та ця зміна не стала останньою. На боліді Марка Веббера механіки змінили двигун, і австралієць втратив десять позицій на старті, пропустивши на дев'ятий рядок Вільньова. Крім цього, кваліфікаційні заїзди напередодні Гран-прі Європи подарували глядачам незвичне дійство. За три хвилини до завершення першої п'ятнадцятихвилинної сесії зламалася електронна програма з контролю за часом, який показують гонщики. У результаті, старт других заїздів довелось затримати, щоб стюарти змогли точно визначити шість невдах. Після тривалих нарад і відновлення електронної системи до цього списку потрапили: Крістіан Альберс, Скотт Спід, Тьягу Монтейру, Крістіан Клін, Такума Сато і новачок нинішнього сезону Франк Монтаньї. Виграв же кваліфікацію чинний чемпіон світу іспанець Фернандо Алонсо. Для пілота «Рено» поул-позишн у Нюрбургрінзі став десятим в кар'єрі й першим у нинішньому сезоні. На попередніх етапах найкращий час двічі показував Міхаель Шумахер і по одному разу Дженсон Баттон і Джанкарло Фізікелла.
Старт гонки, зазвичай багатий на події, цього разу вийшов спокійним. Після сигналу за спиною Шумахера виявляв активність Маса, котрий, у свою чергу, атакував Баттон. Лідер пелотона Фернандо Алонсо без проблем зберіг за собою перше місце. А от один із аутсайдерів Вітантоніо Люцци пошкодив спойлер і пробив шину. Його зупинка посередині траси змусила з'явитися на треку машину безпеки.
Повторний старт на розстановку лідерів зовсім не вплинув. Лідирував Алонсо, йому в спину дихали Шумахер і Маса. Наступні десять кіл «Рено» і «Феррарі» обмінювалися швидкими секундами, з нетерпінням очікуючи дозаправки. Першим у бокси вирушив Алонсо, невдовзі його приклад наслідував Маса, а Шумахер протримався на одне коло довше. Встиг побути першим і Кімі Ряйкконен, який використовував іншу тактику. Фін утримував лідерство шість кіл, а потім також поїхав до боксів на дозаправку. З цього моменту група лідерів набула звичних обрисів. До середини гонки пелотон утратив через Клину і Баттона.
За 28 кіл до фінішу з точністю до навпаки повторилась ситуація, що сталася в Імолі. Тоді, після першої дозаправки, різко знизився темп у Шумахера, котрого наздогнав Алонсо. Цього разу пілот «Феррарі» виступав у ролі атакуючого. Шумахер постійно перебував на незначній відстані від Алонсо.
Чергова проміжна розв'язка настала під час другого дозаправлення, на яке першим пішов іспанець. Шумахер у цей час продовжував штампувати швидкі кола. Усе йшло до того, що після другого заїзду в бокси Алонсо програє Шумахеру позицію. У підсумку так і сталося. Після дозаправки семиразовий чемпіон світу повернувся на трасу як лідер. Щоправда, деякий час знову першим був Кімі Ряйкконен, але це тривало недовго. Кімі пішов на дозаправку і про його лідерство швидко забули.
Після повернення на трасу Шумахер продовжував їхати швидше, ніж Алонсо, з кожним колом збільшуючи свою перевагу майже на секунду. За дванадцять кіл до фінішу розрив між чемпіонами стабілізувався, оскільки обидва перестали атакувати, розуміючи, що змінити щось буде важко. Вся увага вболівальників на певний час переключилася на боротьбу між Баррікелло, Фізікелло, Ральфом Шумахером і Вільньовим. Розв'язка цього протистояння вийшла драматичною. У молодшого Шумахера згорів мотор, а Монтойя, який також був близький до лідерів, зійшов із траси через проблеми з мотором. Надалі ніяких значних подій на фініші Гран-прі Європи не сталося. Міхаель Шумахер виграв 86 гонку в кар'єрі й п'яту — на трасі в Нюрбургринзі. Алонсо став другим, а партнер «червоного барона» Феліпе Маса вперше у кар'єрі фінішував на третьому місці. Ця перемога дала змогу Шумахеру-старшому на два очки скоротити відставання від пілота «Рено». Тепер іспанця й німця розділяють тринадцять очок. «Феррарі» вийшла на друге місце в Кубку конструкторів, випередивши «Макларен». Від «Рено» «Феррарі» відстає на шістнадцять балів.

Михайло ГЕРАСИМЕНКО
також у паперовій версії читайте:
  • ЗНОВУ БОРОТЬБА ЗА ВИЖИВАННЯ...
  • ЧЕМПІОНАТ ВИПРАВДАНИХ НАДІЙ
  • «ТАВРІЯ» — НА БОЦІ ЧЕМПІОНА?

назад »»»


Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».