Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА
СПОРТ
НЕСПОДІВАНКИ ТРАСИ АЛЬБЕРТ-ПАРК
Чемпіон світу іспанець Фернандо Алонсо, який виступає за команду «Рено», став
переможцем третього етапу чемпіонату світу перегонів класу «Формула-1» Гран-прі
Австралії. Компанію на подіумі лідеру нинішнього сезону склали Кімі Ряйкконен
і Ральф Шумахер.
Гонка в Мельбурні відзначилася постійною присутністю на трасі
машини безпеки, а також невдачею володаря поул-позишн Дженсона Баттона — двигун
його боліда згорів приблизно за сто метрів до фінішу. Не побачив фінішного прапорця
і Міхаель Шумахер, який припустився помилки за 25 кіл до фінішу.
Суботня кваліфікація на трасі Альберт-парк мала несподівану розв'язку. Найкращий
показник за хвилину до завершення третьої сесії продемонстрував Дженсон Баттон
із «Хонди». Для британця поул в Австралії став третім у кар'єрі. Вагомим цей
успіх був і для японської «стайні», яка лише вдруге у своїй історії виграла кваліфікаційні
заїзди. Такий розвиток подій обіцяв цікаві перегони.
Учасники фінальної гонки виправдали очікування за кілька хвилин до старту. Все
почалося з розвороту Хуана-Пабло Мон-тойї на колі розігріву, що у «Формулі-1»
буває вкрай рідко. Коли пілоти зайняли свої місця на старті, «Рено» Джанкарло
Фізікелли заглух буквально за кілька секунд до сигналу. Ще більше несподіванок
було після старту. Відразу атаку на лідера — Дженсона Баттона розпочав Фернандо
Алонсо. Крім того, поряд знаходилися два представники «Макларена» — Монтойя та
Кімі Ряйкконен. Причому обидва на повороті ледь не вилетіли з траси. Однак і
це ще не все. За спинами лідерів після першого повороту Крістіан Клін ударив
Феліпе Массу, котрий, у свою чергу, налетів на Ніко Росберга. У підсумку машина
«Феррарі» залишилася стояти на траві, а «Вільямс» дотягнув до боксів, аби там
і зостатися. Трохи згодом Ярно Труллі розвернуло після зіткнення з Девідом Култхардом.
Усе це змусило організаторів перегонів вивести на трасу машину безпеки, за присутності
якої гонщики провели наступне коло.
Після повторного старту Алонсо все-таки зміг випередити непоступливого Баттона,
який згодом мусив відбивати атаки Ряйкконена. Однак британцю вдалось відстояти
свою позицію. Як виявилось, лише тимчасово. На четвертому колі антигерой старту
перегонів Клін врізався у рекламний щит. Велика кількість уламків спричинила
повторну появу машини безпеки, а після третього старту Баттон знову програв позицію.
Цього разу Ряйкконен виявив свою майстерність і випередив конкурента.
Після такого насиченого початку пілоти взяли паузу. Відносний спокій зрідка порушували
поодинокі спроби обгону. Після цього настала хвиля дозаправок, які суттєво вплинули
на подальшу розстановку гонщиків. Зокрема, Міхаель Шумахер спромігся пробитися
на п'яте місце. Щоправда, згодом німець не впорався з керуванням боліда і врізався
у споруду, що захищає глядачів від ймовірного зіткнення. Тож втретє машина безпеки
змушена була виїхати на трасу. Цим уміло скористалося багато гонщиків, котрі
вирушили в бокси. Ральф Шумахер після дозаправки вийшов на третє місце.
Не встигли гонщики отямитися після четвертого старту, як знову з'явилась машина
безпеки. Винуватцем став Луцці, який ущент розбив власну машину. Надалі усе відбувалось
менш-більш спокійно, крім випадку Монтойї, в боліда якого відмовив двигун на
відрізку старт-фініш і, звичайно, драматичного фіналу боротьби за четверте місце
між Баттоном і Фізікеллою. Знову не обійшлось без несподіванки. За кілька десятків
метрів до фінішу спалахнув двигун боліда «Хонди» — і машина британського гонщика
спинилась, пропустивши вперед усіх пілотів, котрі його переслідували. Гонку ж,
як і очікували, виграв Фернандо Алонсо. Після закінчення Гран-прі іспанець не
приховував своєї радості. «Машина була слухняною, — сказав Алонсо. — Не виникало
жодних проблем — ми контролювали гонку. Після перших трьох етапів у мене вже
28 очок — це мрія, яка стала реальністю. Хочеться сподіватися, що цей рік ми
закінчимо так, як закінчили попередній».
У загальному заліку Алонсо на чотирнадцять очок випереджає Ряйкконена та Фізікеллу.
По одинадцять балів мають невдахи Гран-прі Австралії Міхаель Шумахер і Дженсон
Баттон. У Кубку Конструкторів з величезним відривом лідирує «стайня» «Рено»,
яка після трьох перегонів набрала 42 очки. 23 пункти має у своєму активі «Маккларен»,
15 балів — у «Феррарі».
Результати Гран-прі Австралії:
1. Фернандо Алонсо (Іспанія, «Рено»)
2. Кімі Ряйкконен (Фінляндія, «Макларен»)
3. Ральф Шумахер (Німеччина, «Тойота»)
4. Нік Хайдфельд (Німеччина, «БМВ-
Заубер»)
5. Джанкарло Фізікелла (Італія, «Рено»)
6. Жак Вільньов (Канада, «БМВ-Заубер»)
7. Рубенс Баррікелло (Бразилія, «Хонда»)
8. Скотт Спід (США, «Торро Росо»)
9. Девід Култхард (Англія, «Ред Булл»)
10. Дженсон Баттон (Англія, «Хонда»)
Михайло ГЕРАСИМЕНКО
також у паперовій версії
читайте:
- НЕЗМІННІ ЛІДЕРИ
- У КИТАЇ — БЕЗ КЛОЧКОВОЇ
- ДВІ НАГОРОДИ НА ВСІХ
- «ЗА НАМИ — ПРІРВА?»
- «МАНЧЕСТЕР» —
НАЙБАГАТШИЙ
- ЮРКОВСЬКА — ГЕРОЙ УКРАЇНИ
- РОДРІГО ПОЛИШИВ «ДИНАМО»
- ЦЕНТР «СІМЕРЕКС» ВИРІШИТЬ ПРОБЛЕМИ ЗІ СЛУХОМ
назад »»»
Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».