Головна
Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
Головні новини
За пенсіями до ПФ звернулося 64 тис.переселенців У зв’язку з переїздом через воєнні дії на ... (12 Жов 2014)
Добра воля Не­що­дав­но бу­ли ... (12 Жов 2014)
Як Москва сама себе висікла 7 сеп­ня уряд Ро­сії на ... (12 Жов 2014)
Турецький Кіссінджер іде вгору Ре­джеп Та­йп Е­до­ган ... (12 Жов 2014)
Союз держав-ізгоїв У Мос­кві дня­ми ... (12 Жов 2014)
Активізація дипломатичних маневрів навколо Ураїни Чергове загострення військово-політичного ... (12 Жов 2014)
План Путіна Пе­зи­дент о­сії ... (12 Жов 2014)
Штайнмаєр вважає Порошенка й Путіна відповідальними за ... Міністр закордонних справ Німеччини ... (12 Жов 2014)
УКРАЇНА – НАТО Учо­ра в Уель­сі ... (12 Жов 2014)
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА РЕГІОНИ — ПАНОРАМА
ХТО ХОЧ РАЗ НЕ СІВ У «ЛАЗ»?
Тутешні автобусобудівники готуються до подвійного ювілею — 50-річчя свого виробництва та випуску 365-тисячного автобуса. Кому дістанеться ювілейна машина, поки що залишається сюрпризом для покупців і перевізників.

«Варто відзначити, що піввіковий досвід конструювання й виробництва автобусів зіграв свою роль. Практика поколінь, поєднана із сучасними технологіями, дала свої позитивні результати. Автобуси, що випускає підприємство, відповідають міжнародним та європейським стандартам, тому тепер починається новий виток розвитку заводу»,— сказав голова спостережної ради підприємства Ігор Чуркін.
Львівські автобуси зарекомендували себе як один з найнадійніших та витривалих видів міського транспорту. Їх експлуатували в різних кліматичних умовах: на Близькому Сході, у Чилі, в африканській пустелі, на Крайній Півночі. Цієї зими надійність марки підтвердило нове покоління «ЛАЗів». Понад сто таких машин забезпечує безперебійну доставку пасажирів на київських маршрутах.
Завод, заснований у 1945 році, спочатку спеціалізувався на виготовленні причепів та інших виробів. Від 1956 року тут розпочато випуск автобусів, котрі становлять основу парків багатьох країн. Нині ЗАТ «Львівський автомобільний завод» спеціалізується на випуску автобусів великого й надвеликого класів, у тому числі з низьким рівнем підлоги, а також тролейбусів. Підприємство бере участь у міжнародних тендерах на постачання продукції.

також у паперовій версії читайте:
  • ПЕРШИЙ ПРОДАЖ КВАРТИРИ ЗА КОМУНАЛЬНІ БОРГИ
  • СІЛЬСЬКИЙ МАГАЗИН ІМЕНІ ЗЕМЛЯЧКИ
  • «СОЛОДКА» КРИЗА МИНЕТЬСЯ?
  • ПЛИВЛИ ТИСОЮ ПАВУКИ...
  • САЛО ТВОРИТЬ ДИВА
  • ОТРУТА Є. ЗНАЙДУТЬСЯ Й ЖЕРТВИ?..
  • РТУТЬ ПОЧАЛА «ВИТІКАТИ З-ПІД КОНТРОЛЮ»

назад »»»


Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».