Шановні читачі! 15 червня 2018 року газеті "Демократична Україна"
(до жовтня 1991р. - "Радянська Україна") виповнилося 100 років!
Науковець університету штату Техас доцент Метью Гдовин запатентував безпрецедентний метод знищення ракових клітин. За дві години застосування технологія дозволяє знищити близько 95 відсотків ракових клітин.
Фахівець упевнений, що його технологія може допомогти пацієнтам із неоперабельними або важкодоступними пухлинами, а також маленьким пацієнтам із тяжкими онкологічними захворюваннями.
Новий метод лікування раку передбачає введення у пухлину хімічної сполуки — нітробензальдегіду. Ця речовина дифундує у тканині пухлини, створюючи всередині ракових клітин кисле середовище. Після такого втручання злоякісні клітини самоліквідуються. Метод уже був випробуваний на пацієнтках із потрійним негативним раком грудей — одним із найбільш агресивних видів раку.
В Інституті серця вперше в Україні імплантовано механічне серце. Про це у Facebook написав лікар-кардіохірург Борис Тодуров.
«Ми зробили це! Перше механічне серце в Україні імплантовано в Інституті серця. Пацієнт щойно виїхав у реанімацію», — написав Тодуров.
Зазначається, що перше штучне серце імплантовано в Інституті серця Борисом Тодуровим і його командою та Кристофом Шмідтом (Christof Schmid), професором з Німеччини.
Раніше Тодуров повідомив, що в Інститут звернувся 41-річний харків’янин Павло Дорошко з тяжкою серцевою недостатністю. Єдиний спосіб вижити з таким ускладненим діагнозом, як дилатаційна кардіоміопатія — це пересадити донорське серце.
Споживання вершкового масла в обмеженій кількості не збільшує ризик серцевосудинних захворювань або інсульту і захищає від діабету. Про це повідомили дослідники з університету Тафтса.
Результати досліджень показали, що пацієнти з хронічними серцевими захворюваннями можуть без будьякого ризику їсти вершкове масло. Цей продукт, на думку вчених, значно корисніший, ніж білий хліб або картопля, і даремно вважається небажаною складовою меню сердечників.
Дослідники відзначають, що водночас не слід забувати про шкоду таких продуктів, як маргарин і спред на відміну від корисного натурального вершкового масла.
Улітку практично у всіх людей виникає непереборне бажання поніжитися під ласкавими променями сонця. Рівна засмага, підкреслюючи красу і здоров’я, завжди приємна і приваблива для очей.
Дуже важливо у гонитві за красивою засмагою не потрапити на прийом до лікаря із сонячним опіком і не приректи себе на перебування в приміщенні на кілька днів, оскільки після тривалого відпочинку на сонці легко можна згоріти та отримати сонячний чи тепловий удар.
На питання, як не згоріти на сонці і що робити, якщо це вже сталося, відповідає фахівець — доцент, кандидат медичних наук Ірина Шалько.
— Зазвичай, людина, перебуваючи на морському узбережжі або на мальовничому березі річки, коли з води тягне приємною прохолодою, не відчуває дискомфорту, відсутні будьякі хворобливі відчуття.
Амстердам на кілька днів минулого тижня став столицею європейської легкої атлетики. На місцевому Олімпійському стадіоні з 6 до 10 липня розіграли 44 комплекти нагород. З огляду на близькість легкоатлетичного турніру на Олімпіаді в РіодеЖанейро (він стартує 12 серпня), організатори континентальної першості не включили до програми змагань в Амстердамі дисциплін, які вимагають тривалого відновлення — марафонів і спортивної ходьби.
З 44 можливостей втрутитися в розподіл нагород українці змогли використати лише одну. 21річна Наталія Прищепа фантастично розподілила сили у фіналі бігу на 800 метрів. Провівши майже весь забіг за спинами конкуренток, Прищепа на завершальній 100метрівці знайшла в собі сили на фінішний спурт, відшукала шпарину між ліктями суперниць і з відчутним відривом фінішувала першою. Вона показала результат 1 хв 59,70 с і стала єдиною серед усіх учасниць фінального забігу, кому вдалося «вибігти» з двох хвилин.
Американська тенісистка Серена Вільямс виграла свій сьомий у кар’єрі Вімблдонський турнір і здобула 22гу перемогу на змаганнях найпрестижнішої у світі тенісу серії Grand Slam. У фіналі перша ракетка світу переграла німецьку тенісистку Анжеліку Кербер — 7:5, 6:3.
Отже, 34річна американка взяла у Кербер реванш за несподівану поразку на старті сезону, в першому турнірі серії Grand Slam — відкритому чемпіонаті Австралії.
Рекорд перемог на турнірах Grand Slam в одиночному розряді досі належить австралійці Марґарет Корт, яка здобула на головних змаганнях 24 особисті перемоги. Серена Вільямс після перемоги заявила, що прагне побити це досягнення.
У футболі завжди знайдеться місце несподіванці. Саме так сталося у другому півфінальному матчі між збірними Німеччини і Франції та у фінальному поєдинку між господарями турніру та португальцями. Фаворитами вважалися одні, а виграли — інші.
У німців перед півфінальною грою з Францією були чималі кадрові проблеми. Через травми не змогли зіграти у стартовому складі Хедіра, Гомес та Хумельс. Тим не менш Німеччина провела відмінний перший тайм. Бундестім повністю переграв Францію. Моменти забити були в Мюллера, Джана та Швайнштайгера. До того ж суддя міг призначити пенальті за фол проти Кроса. Але італієць Нікола Ріццолі цього не зробив.
А ось у додану хвилину до першого тайму Ріццолі вказав на одинадцятиметрову позначку у штрафному майданчику Нойєра. Після подачі кутового Швайнштайгер пішов у боротьбу за верховий м’яч і виставив руку, в яку і влучив м’яч. Грізманн розвів Нойєра та м’яч по різних кутах — 1:0. Здавалося, що в другому таймі Німеччина знесе французькі захисні редути.
Наш співрозмовник — художник-графік Василь Чебаник, член-кореспондент Національної академії мистецтв України, заслужений діяч мистецтв України, професор.
Працює у галузі книжкової графіки, мистецтва шрифту. Оригінальний інтерпретатор образів літературної класики, втілюваних засобами гравюри на пластику та офорті. Створив оригінальні композиції написів, у яких шрифт, окрім інформаційної функції, виконує й естетично-образну функцію.
Основні твори: ілюстрації та оформлення книжок — «Камінний господар» і «Досвітні вогні» Лесі Українки, «Сонети» В. Шекспіра, твори О. Гончара, поема «Нічні роздуми старого майстра» М. Бажана, збірки поезій «Голосіївська осінь» М. Рильського, «Так ніхто не кохав» В. Сосюри, «Чари ночі» О. Олеся, «Десь на дні мого серця» П. Тичини; серія листівок-портретів «Класики української літератури»; розробки з геральдики й атрибутики для Національного університету «Києво-Могилянська академія».
18 ЛИПНЯ — 80 РОКІВ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ЮРІЯ ІЛЛЄНКА, УКРАЇНСЬКОГО КІНОРЕЖИСЕРА, КІНООПЕРАТОРА, КІНОДРАМАТУРГА
Досі немає єдиної думки щодо того, коли народився Юрій Іллєнко? Одні джерела подають 9 травня 1936 року, за іншими стверджується, що 18 липня. Утім, багатомільйонних шанувальників мистецтва кіно, насамперед, цікавить, коли ж народився саме Майстер, стрічки якого хвилювали, хвилюють і хвилюватимуть нас ще дуже довго?
Чи тоді, у далекому нині 1960 році, коли як оператор створив фільм «Прощавайте, голуби», чи вже за чотири роки по тому, коли разом із Сергієм Параджановим подарував світові незабутні «Тіні забутих предків»? А може це сталося в 1971му, коли здійнявся в небо символом нескореної України його «Білий птах з чорною ознакою»? Зрештою, залишимо це для дослідів кінознавцям, а собі відповідально зауважимо: головне, що він у нас є!
Спочатку видається, що ви вже десь бачили ці сюжети, вам майже знайомі романтичні образи людей у старовинному вбранні серед мальовничої зелені парків, в альтанці на березі моря чи ставу.
Але на картинах художника відбувається щось дивне, деформація образів, умовна незавершеність, протяжність ліній за межі полотен, немов би їх нескінченне перетікання у просторі і часі.
Одеський художник Ігор Гусєв представляє у мистецькому центрі «Шоколадний будинок» персональну виставку творів «Агенти часу». Картини, в які закладений метафоричний зміст, написані в класичному стилі зі справжньою майстерністю. Вони надзвичайно вдало розміщені в інтер’єрах «Шоколадного будинку», пишне оздоблення яких також наслідує певні архітектурні стилі минулого.
Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.ua».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».