Пам'ять
Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Понедiлок Вересень 29, 2014

"ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА", архiв новин за 2012 рiк.

ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-6198717-6']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })(); КУЛЬТУРА
ARSENALE-2012: ЛАУРЕАТІВ НАЗВАНО
Понад два місяці, від 24 травня до 31 липня, у Національному культурно-мистецькому та музейному комплексі «Мистецький Арсенал» тривала Перша київська виставка-бієнале сучасного мистецтва ARSENALE-2012, гаслом якої була назва головного проекту — «Найкращі часи, найгірші часи — Відродження та Апокаліпсис у сучасному мистецтві».

На 24 тисячах квадратних метрів були представлені для огляду 250 робіт із 30 країн світу, створених 100 зірками світової арт-сцени, що належать до різних жанрів сучасного мистецтва і демонструють широкий спектр творчих пошуків і здобутків.
Унікальну виставку встигли оглянути близько 120 тис. киян і гостей столиці, незважаючи на те, що вартість квитків коливалася від 50 (ранковий сеанс) до 80 грн (денний сеанс). Лише пенсіонери та студенти могли придбати пільговий квиток за 20 грн, а для музейних працівників, військових строкової служби та дітей віком до 12 років вхід був вільним.
Як зазначив куратор головного проекту ARSENALE-2012 — письменник та історик мистецтва Девід Елліотт, що керував деякими з найбільш інноваційних та динамічних музеїв сучасного мистецтва по всьому світу, нинішня експозиція робить стрибок у сьогодення, щоб осмислити, яким чином сучасне мистецтво та естетика використовують минуле для відображення майбутнього.
Експоновані роботи втілювали такі ідеї: «Невтомний Дух» — погляд на спосіб, яким ми отримуємо силу від вірувань, міфів і концептів Всесвіту, непідвладних матеріальним потребам; «В ім'я Порядку» — дослідження того, як раціональне намагається домінувати над культурою через утворення меркантильних ієрархій; «Тілесність» — людське тіло у співвідношенні його традиційних і нових естетичних вимірів; «Сон» — зосередження на підсвідомих витоках видінь та передчуттів, без яких ми не мали б можливості змінюватися.
У межах Першої київської бієнале сучасного мистецтва було розгорнуто дискусійну платформу — «Мистецтво після кінця світу», що проходила у форматі лекцій, семінарів і воркшопів за участю провідних теоретиків мистецтва сучасності; 45 мистецьких проектів паралельної програми; спеціальний проект «Подвійна гра» за участю українських і польських митців, що показали 50 творів; освітня програма, призначена для різних категорій — учнів, студентів, поціновувачів мистецтва, професіоналів.
Фінальним акордом ARSENALE-2012 була урочиста церемонія нагородження переможців грандіозної виставки за участю міністра культури України Михайла Кулиняка; комісара бієнале, генерального директора «Мистецького Арсеналу» Наталії Заболотної; куратора Девіда Елліотта; дизайнера бієнале Джонатана Барнбрука. Серед гостей — відомі мисткині, котрі брали участь у бієнале,— Чігару Шіота і Хін Сьопін, провідні куратори і найкращі українські художники, ділова еліта України.
Лауреатів премії у перших двох номінаціях — «За вагомий внесок у розвиток сучасного мистецтва» та «Відкриття ARSENALE-2012» було визначено Експертною радою. Володарями премії ARSENALE AWARDS-2012 у першій номінації стала британська художниця Філліда Барлоу, у другій — українські митці Микола Малишко і Андрій Сагайдаковський.
Переможцями номінації «Вибір глядацької аудиторії» стали художники — Яйой Кусама, Чігару Шіота (Японія) та Сонг Донг (Китай).
Призи ARSENALE AWARDS-2012 були розроблені на замовлення організаторів одним із провідних дизайнерських бюро в світі — компанією Barnbrооk Studio, авторами графічного стилю Першої київської міжнародної бієнале у вигляді кубів, що є тривимірними інверсіями «Чорного квадрата» Казиміра Малевича. А сертифікати переможців виготовили за допомогою лазерного гравірування на тонованому папері.
В останню ніч бієнале (до 3:00) охочих відвідати виставку виявилося близько 12 тисяч.
також у паперовій версії читайте:
  • СТОЛІТТЯ ЕМБЛЕМИ ПІВДЕННОГО БЕРЕГА КРИМУ
  • «ОДВАГА. НЕПОХИТНІСТЬ. ЧИСТОТА»
  • «КЕНТЕРВІЛЬСЬКИЙ ПРИВИД» НА СЦЕНІ ТЕАТРУ НА ЛИПКАХ

назад »»»

Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».