РОСІЯ ПЕРЕД ВИБОРАМИ
На початку жовтня офіційно стартує думська виборча кампанія у Російській Федерації. Днями було проведено передвиборчий з'їзд «Єдиної Росії». Президент Дмитро Медведєв оголосив про балотування Володимира Путіна у березні 2012 року на посаду президента, після чого він планує стати прем'єр-міністром.
«Велика рокіровка» на владному Олімпі не викликала ейфорії в опозиції. Однак після кадрового скандалу навколо лідерства у ліберальній партії «Праве діло» та відставки її лідера Михайла Прохорова правий опозиційний проект фактично було знешкоджено. Адже на цьому політичному фланзі не залишилося партій, які можуть взяти участь у думських виборах. Власне, партію «Праве діло» з новим керівництвом, але без фінансових ресурсів одного з найбагатших російських олігархів навряд чи можна віднести до фаворитів виборчої кампанії.
Це ж можна сказати ще про одну думську партію «Справедлива Росія» колишнього спікера Ради Федерації Сергія Миронова. Після його скандальної відставки з посади спікера верхньої палати російського парламенту «Справедлива Росія» оголосила про опозицію до «Єдиної Росії», але подолання семивідсоткового прохідного бар'єра до Думи цього разу для «есерів» може виявитися непосильним завданням.
Упевненіше почуваються «ліберальні демократи» Володимира Жириновського, котрі намагаються оволодіти симпатіями більшої частини протестного електорату РФ. Ще впевненіше поводяться комуністи. Їхній незмінний лідер Геннадій Зюганов на передвиборчому з'їзді партії оголосив про омолодження кадрового потенціалу партії, спростовуючи ходи політичних технологів, які називають комуністів «проектом пенсіонерів». Зрештою виборча програма КПРФ поєднує ідеї державного капіталізму з різкими націоналістичними гаслами. Зокрема, комуністи наполягають на тому, аби Росія домагалася розпуску НАТО. Соціальна частина програми потребує націоналізації нафтогазового сектора РФ і відмови від збільшення пенсійного віку для громадян.
Отже, основні політичні сили Росії визначили свої передвиборчі програми та завмерли на старті виборчої кампанії. Вже розпочалися інформаційні та рейтингові «війни». Чимало факторів визначатимуть мотиви голосування росіян 4 грудня поточного року. Виборцям доведеться дати відповідь на риторичне запитання: чого вони насправді хочуть — реальних змін або лише їхньої імітації?
також у паперовій версії читайте:
- СВІТОВІ ФІНАНСИ CПІВАЮТЬ РОМАНСИ
- «ГАРЯЧИЙ» РЕГІОН
- СТАРТ ВИБОРЧОЇ КАМПАНІЇ У ФРАНЦІЇ
назад »»»