«ЗОЛОТИЙ ВЕДМІДЬ» ПРИСУДЖЕНО ІРАНСЬКІЙ ДРАМІ
Головний приз 61-го Берлінського міжнародного кінофестивалю вручено іранській драмі «Надер і Сімін, розлучення» режисера Асгара Фархаді. Крім цього, журі під головуванням Ізабелли Росселліні присудило цій картині призи за найкращу жіночу і найкращу чоловічу роль, повідомляє NEWSru.ua. У стрічці йдеться про шлюб, що розпадається, і розглядається конфлікт між суворими релігійними нормами та зміною цінностей освіченої міської еліти в Ірані.
Гран-прі журі дістався класикові угорського кіно Белі Тарру за мовчазний фільм про селян «Туринський кінь». А «Срібного ведмедя», якого вручають найкращому режисерові, отримав німець Ульріх Келер за картину «Сонна хвороба». Приз за найкращий сценарій дістався стрічці «Прощення крові» албанця Йошуа Марстона, що розповідає про те, як у балканському світі зберігаються традиції вендети.
Однією з найгучніших прем'єр фестивалю була документальна стрічка Khodorkovsky німця Кирила Туші.
Фільм російського режисера Олександра Міндадзе «У суботу», відзнятий в Україні, що розповідає про життя міста Прип'яті тієї доби після Чорнобильської катастрофи, коли ніхто ще нічого не знав про лихо, і люди відзначали вихідний, залишився без нагород.
У «Берлінале» взяли участь близько 400 стрічок із 58 країн.
У БЕРЛІНСЬКИХ АРХІВАХ ЗНАЙШЛИ ФІЛЬМИ 1936 РОКУ В ТЕХНОЛОГІЇ 3D
Два фільми, зроблені 1936 року в технології 3D, виявив у берлінських архівах австралійський режисер і дослідник Філіп Мора. Раніше вважалося, що цю технологію винайшли в Голлівуді в 50-х роках, повідомляє РІА «Новости».
«Фільми знято на 35-міліметрову плівку двома об'єктивами, перед якими, ймовірно, встановлювали спеціальну призму. Їх випущено однією з незалежних студій на замовлення міністерства пропаганди, на чолі якого стояв Геббельс»,— розповідає дослідник.
Тривалість стрічок — приблизно по півгодини. Одна з них — мюзикл, де дія розгортається на заміському пікніку, а найефектніша сцена зображає бризки жиру від смаженої ковбаси, що летять у бік глядача. Другий фільм — про розваги шістьох подруг-старлеток.
Режисер пояснив, що в усіх документах стрічки описано як «просторові» (Raum Fulm), тому досі ніхто не здогадувався, що йдеться саме про технології 3D.
«Якість цих фільмів просто приголомшлива»,— дивується Мора, котрий нині працює над документальною картиною про історію Третього рейху. Він переконаний, що в німецьких архівах зберігається ще чимало 3D-матеріалів, і має намір продовжити пошуки.
Філіп Мора відомий як автор фільмів «Свастика» (1973), «Скажений пес Морган» (1976), «Детектив Ар Деко» (1994), «Дорогоцінна знахідка» (1996).
Зазначимо, що технологія 3D стала популярною лише в наші роки, проте вже використовується в різних видах і жанрах мистецтва. Зокрема, вийшов номер журналу Playboy в 3D-форматі, а в Південній Кореї розробили 3D-книги.
також у паперовій версії читайте:
- АВТОРКА «ГАРРІ ПОТТЕРА» СТАНЕ ГЕРОЇНЕЮ ФІЛЬМУ
- ВРУЧИЛИ МУЗИЧНУ ПРЕМІЮ BRIT AWARDS
- ТРЕТЮ «ЗАЛІЗНУ ЛЮДИНУ» ЗНІМЕ КУЛЬТОВИЙ СЦЕНАРИСТ
- НОВА ЗІРКА НА ГОЛЛІВУДСЬКІЙ АЛЕЇ СЛАВИ
- ГАЙ РІЧІ ЕКРАНІЗУЄ ПРОДОВЖЕННЯ ФІЛЬМУ «ТРИСТА СПАРТАНЦІВ»
- ПРОЕКТ «ТЕРМІНАТОР-5»
- RADIOHEAD ПРИСВЯТИЛИ АЛЬБОМ ДЕРЕВУ
- У СВІТ ВИЙДЕ СОТИЙ ФІЛЬМ З ДЖЕКІ ЧАНОМ
назад »»»