РОСІЙСЬКИЙ АКТОР СТАВ «МІСТЕРОМ УСЕСВІТ»
Переможцем конкурсу «Містер Усесвіт» став російський актор, продюсер і бодібілдер Олександр Невський, повідомляє tsn.ua. Змагання, організоване Всесвітньою федерацією бодібілдингу, відбулося в курортному словацькому місті Брусно Купелі. У ньому брали участь триста атлетів.
Невський представив на конкурсі вільну програму під назвою «Геракл», у якій взяла участь його партнерка по шоу «Танці з зірками» Оксана Сидоренко. Раніше він уже звертався до образу цього міфічного героя: 2009-го продюсував фільм «Геркулес. Початок» за участю Сільвестра Сталлоне.
Конкурс «Містер Усесвіт» проводять із 1948 року. У 1967—1970 рр. його лауреатом був Арнольд Шварценеггер. Торік у змаганні бодібілдерів переміг росіянин Олексій Нетесанов.
Зазначимо, що переможницею конкурсу «Міс Світу-2010», фінал якого відбувся 30 жовтня в курортному місті Санья на півдні Китаю, стала 18-літня американка Александрія Міллс.
FORBES НАЗВАВ НАЙРЕНТАБЕЛЬНІШИХ АКТРИС ГОЛЛІВУДУ
Актриси Енн Хетевей і Кейт Бланшетт очолили рейтинг найрентабельніших актрис Голлівуду, підготовлений журналом Forbes, повідомляє NEWSru.ua.
Молода зірка стрічки «Аліса в Країні чудес» отримує скромний як для Голлівуду дохід від зйомок, однак він дав змогу Хетевей вийти в лідери рейтингу. Так, на кожен отриманий нею долар гонорару вона приносить кінокомпаніям прибуток у розмірі 64 дол. касових зборів.
У свою чергу, в австралійської актриси Кейт Бланшетт, володарки «Оскара» за найкращу жіночу роль другого плану в кінострічці «Авіатор», цей показник тримається на рівні 1:27.
До п'ятірки лідерів також увійшли Дженніфер Еністон, Меріл Стріп (1:21) і Сара Джесіка Паркер (1:17).
Проте за рентабельністю голлівудські акторки поступаються акторам. Лідер чоловічого рейтингу Forbes Шайа Лабеф, який грав у «Трансформерах», приносить прибуток у розмірі 81 дол. касових зборів на долар гонорару.
ГАЙ РІЧІ Й ДЖОРДЖ КЛУНІ РЕКЛАМУЮТЬ КАВУ
Британський режисер Гай Річі зняв рекламний ролик для компанії Nestlе Nespresso з Джорджем Клуні у головній ролі, повідомляє 24tv.com.ua.
Ролик отримав назву The Сapsule — «Капсула». У відео Клуні, який є обличчям бренда з 2006 року і шанувальником марки Nespresso, має зробити нелегкий вибір між філіжанкою еспресо і увагою шанувальниць. У зйомках рекламного ролика також узяли участь актриси Дженніфер Роуз і Кеті Сандерс.
30-секундне відео знімали в районі Garibaldi в Мілані. Спеціально збудували знімальний павільйон, який відтворював інтер'єр бутика Nespresso. До зйомок залучили близько 30 фахівців із Великої Британії, Італії та Франції.
Нагадаємо: режисер Баррі Левінсон зняв рекламу кавового бренда Vittoria coffee з американським актором Аль Пачино. Коли власники бренда запропонували йому знятися в ролику вперше, він відмовився, але через півроку змінив своє рішення.
також у паперовій версії читайте:
- ТОМ КРУЗ ЗДІЙСНЮВАТИМЕ МІСІЮ НА НАЙВИЩІЙ ВЕЖІ СВІТУ
- МАЙКЛ ДЖЕКСОН— НАЙБАГАТША ПОКІЙНА ЗНАМЕНИТІСТЬ
- У КИТАЇ ВСТАНОВИЛИ НАЙБІЛЬШУ У СВІТІ СТАТУЮ БРЮСА ЛІ
- ДЕНЗЕЛ ВАШИНГТОН ПРЕЗЕНТУВАВ НОВИЙ ТРИЛЕР
- «АВАТАР-2» МАТИМЕ САМОСТІЙНИЙ СЮЖЕТ
- LADY GAGA НАБРАЛА МІЛЬЯРД ПЕРЕГЛЯДІВ НА YOUTUBE
- ЕМІНЕМ — НАЙВПЛИВОВІШИЙ РЕПЕР РОКУ
назад »»»