Пам'ять
Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Понедiлок Вересень 29, 2014

"ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА", архiв новин за 2010 рiк.

ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА РОЗМАЇТТЯ
ШОПОГОЛІКИ ЗАВАЛИЛИ МІЛАН ГРІШМИ
Торгова палата Мілана оприлюднила фантастичні результати свого дослідження, згідно з яким щороку в столиці італійської та світової моди іноземні туристи залишають близько мільярда євро, повідомляє Укрінформ.

Головний центр тяжіння заїжджих шопоголіків — дизайнерські магазини поряд із готичним міським собором. Утім, не менше любителів робити покупки курсує вишуканим районом Корсо-Вітторіо-Емануеле, з яким межують віа Торіно і віа Буенос-Айрес із не менш модними бутиками. Тутешні продавці ніколи не скаржаться на відсутність клієнтів і доходів. Відвідувачі, не замислюючись, витрачають на «ганчірки» сотні й тисячі євро.
З усього туристичного люду, який відвідує Мілан, три чверті приїжджають сюди лише за покупками. Причому, згідно зі статистикою, лідирують у марнотратстві німці та іспанці.
А от шоп-тури туристів зі США, Росії й Японії стали рідкістю: жителі цих країн вирішили затягнути паски тугіше через економічну кризу.

ТАЙМС-СКВЕР — НАЙПОПУЛЯРНІША ПЛОЩА У США
Знаменита площа у Нью-Йорку, яку жителі мегаполіса називають «перехрестям світу», здобула титул пам'ятки США, котру найбільше відвідують туристи. На вузькому п'ятачку серед хмарочосів торік побувало аж 37,6 млн осіб, повідомляє журнал Forbes.
Неонова вулична реклама на Таймс-сквер, що освітлює район удень і вночі, вважається найдорожчою в Америці. Мільйони туристів пересилають звідси свої фото на мобільники родичів і друзів, а також розміщують зроблені знімки у соціальних мережах.
На Новий рік, коли кришталева куля опускається з даху хмарочоса, що належить газеті The New York Times, ця площа стає найпопулярнішим місцем у світі. Нагадаємо: прихід нового тисячоліття тут зустріли приблизно два мільйони осіб.
Друге за відвідуваністю місце з-поміж туристичних пам'яток посідає алея для прогулянок гральної столиці США — Лас-Вегаса, на яку виходять найрозкішніші готелі й казино: «Венеція» з відтвореними каналами і гондольєрами, які співають класичні арії; «Белладжіо» з його музичними фонтанами; «Палац Цезаря», виконаний з розкішшю давньоримських імператорів. Алеєю, яку американці іменують «стрип», щороку прогулюється 29 млн осіб.
На третій позиції за популярністю серед туристів — Національна алея у Вашингтоні. Тут можна побачити багато цікавого — від монумента першому президентові США Джорджу Вашингтону до будівлі Конгресу, що височить на Капітолійському пагорбі, а також нинішню резиденцію президента США — Білий дім і дев'ять головних музеїв столиці.
Туризм — важливе джерело доходів Вашингтона. Лише весняний фестиваль квітучих сакур дає до міського бюджету понад 130 млн доларів, зібраних із гаманців туристів. За інформацією туркомпаній, щороку тут буває 25 млн мандрівників.
також у паперовій версії читайте:
  • ЩО Б ПРИГОТУВАТИ?..
  • ЗІ СВІТУ ТВАРИН
  • ФАКТ
  • ДИВА

назад »»»

Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».