ПОПОВНЕННЯ НА АЛЕЇ СЛАВИ ГОЛЛІВУДУ
На Алеї слави Голлівуду встановили зірку знаменитого актора Рассела Кроу, що стала 404-ю за ліком. Її вмонтували в тротуар на ділянці Голлівуд-бульвару поряд із театром «Кодак», де щороку відбувається церемонія вручення премій «Оскар» Американської академії кіномистецтва, повідомляє NEWSru.ua.
На захід прийшли дружина винуватця свята Даніель, сини Чарльз, шести років, і трирічний Теннісон, виконавець головної ролі в епопеї «Аватар» Сем Вортінгтон, популярний у США телеведучий Джей Ліно, а також із півтисячі прихильників таланту актора.
Кроу не приховував, що мріяв про зірку на ділянці Алеї слави, де вмонтовано пам’ятний знак його кумира Марлона Брандо. «Знімальний майданчик — моє найулюбленіше місце, не рахуючи сімейного кола»,— наголосив Рассел у словах подяки.
Свою першу роль Кроу зіграв 1990 року в фільмі «Перехрестя». Потім були запрошення з Голлівуду і робота в стрічках «Швидкий і мертвий», «Віртуозність», «Секрети Лос-Анджелеса». За ролі в картинах «Ігри розуму» і «Своя людина» актора номінували на «Оскар». Проте заповітну золоту статуетку йому принесла роль римського полководця Максимуса в «Гладіаторі» режисера Рідлі Скотта.
Новим плодом творчості цього тандема став фільм «Робін Гуд», який виходить на екрани кінотеатрів США 14 травня.
DREAMWORKS КОНВЕРТУЄ «ШРЕКА» У 3D
Мультиплікаційна компанія випустить на Blu-ray-дисках стереоскопічні версії трьох серій популярного мультфільму, повідомляє 24tv.com.ua. Представники студії говорять, що картини зберігаються у вигляді цифрових файлів, тому процес конвертації у формат 3D не буде складним. Вони також зазначають, що технології стрімко розвиваються і прогнозують, що в найближчі 10—15 років глядачам для перегляду таких фільмів уже не знадобляться окуляри.
Четверта серія Шрека у популярному нині форматі вийде в прокат 21 травня. Крім того, DreamWorks призначила дату прем'єри першого офіційного відгалуження від анімаційного серіалу про зеленого людожера, присвяченого іншому популярному персонажові,— Коту в чоботях. Мультфільм випустять у прокат навесні 2012 року.
БРЮС ВІЛЛІС ВИПУСТИТЬ ПАРФУМИ
Американський актор Брюс Вілліс підписав контракт із німецькою компанією про випуск колекції парфумів, повідомляє korrespondent.net. Випускати аромат під брендом голлівудського супергероя буде компанія LR Heath & Beauty Systems.
Парфуми від Брюса надійдуть у продаж 1 липня в країнах Північної й Латинської Америки, а також у Китаї, Індії та Японії. Поки невідомо, чи обмежиться він чоловічими запахами, чи зробить також аромат для жінок.
Слід зазначити, що 55-річний актор активно розвиває свій бізнес у різних сферах. Так, 2009-го Вілліс придбав акції французько-польської Вelvedere Group, яка з кінця 2007 року володіє в Україні Черкаським горілчаним заводом. Крім того, він є обличчям горілки Sobieska і співзасновником мережі ресторанів Planet Hollywood.
РОК-ПІСНЯ УСІХ ЧАСІВ
Пісню Stairway To Heaven, записану групою Led Zeppelin 1971 року для четвертого альбому, назвали найкращою рок-піснею всіх часів. Такі результати опитування, проведеного британською радіостанцією Absolute Classic Rock серед своїх слухачів, повідомляє NEWSru.ua.
Друге місце в рейтингу зайняв трек Won't Get Fooled Again із альбому Who's Next 1971 року групи The Who. Трійку лідерів замикає Bohemian Rhapsody з альбому групи Queen із A Night at the Opera 1975 року.
Загалом до десятки потрапили три треки Led Zeppelin. Крім зазначеного, на четвертому місці опинилася пісня Whole Lotta Love (1969 р.), а на сьомому — Rock 'n' Roll (1971 р.).
На п'ятому місці — Deep Purple зі Smoke On The Water, шостому — The Who із Baba O’Reilly, восьмому — Free з All Right Now, дев’ятому — The Beatles із Revolution і на десятому — The Rolling Stones з піснею Gimme Shelter.
Раніше британці склали рейтинг найкращих концертних рок-альбомів усіх часів і народів. Перше місце посів Live and Dangerous ірландської рок-групи Thin Lizzy. А легендарний хіт 60-х A Whiter Shade of Pale британської групи Procol Harum визнали піснею, яку найчастіше виконували у світі.
ФІНАЛ «ЗАЛИШИТИСЯ В ЖИВИХ» БУДЕ ДОВГИМ
У день ефіру завершального епізоду серіалу «Залишитися в живих» телеканал ABC придумав тематичну програму, розраховану на п’ять годин. Останню серію культового шоу покажуть американським телеглядачам у передостанню неділю весни — 23 травня, повідомляє utro.ua.
Епізод під назвою «Кінець» вийде в двогодинному форматі, проте перш ніж у всій історії поставлять крапку, глядачам запропонують три години провести в ностальгії за серіалом.
Проводи «Залишитися в живих» із «блакитного екрану» стартують у ток-шоу Джиммі Кіммела — тій самій програмі, де «оскароносець» Крістоф Вальц пародіював зірку радянської естради Едуарда Хіля. Після закінчення передачі за участі акторів серіалу з 19:00 до 21:00 покажуть двогодинне підведення до подій у фіналі, й тільки тоді в ефір дадуть те, задля чого перед телевізорами зберуться мільйони американців.
Імовірніше, телевізійники розтягують задоволення через ціну на рекламу під час ефіру, відданого під Lost. Творці серіалу вирішили, що їхнє шоу досягло тієї міри культовості, коли за 30-секундний рекламний ролик у фіналі можна просити не менш ніж 850 тис. дол., а в найприбутковіший час і всі 950 тис. Ці ставки, особливо з урахуванням п’ятигодинної розважальної програми, мають забезпечити телеканалу ABC багатомільйонний прибуток.
Додамо, що за межі знімального майданчика «Залишитися в живих» просочилася інформація про те, що ведуться розмови про так званий spinoff — відгалуження від основного серіалу за участі Лока (Тері О’Куїнн) і Бена (Майкл Емерсон).
також у паперовій версії читайте:
- ГРАФІК ПІДГОТОВКИ «ЗОЛОТОГО ГЛОБУСА»
- ПРИМИРЕННЯ ЧЕРЕЗ ПІВСТОЛІТТЯ
- ПАМЕЛА АНДЕРСОН ЗАПЛАТИЛА ПОДАТКИ
- ЧЕРГИ ЗА НОВОЮ КНИГОЮ МУРАКАМІ
- УЧЕТВЕРТЕ ОЧОЛИЛА ЧАРТ БРИТАНІЇ
- ОГОЛОСИВ ДАТУ РЕЛІЗУ НОВОЇ ПЛАТІВКИ
назад »»»