Головна
Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
Головні новини
За пенсіями до ПФ звернулося 64 тис.переселенців У зв’язку з переїздом через воєнні дії на ... (12 Жов 2014)
Добра воля Не­що­дав­но бу­ли ... (12 Жов 2014)
Як Москва сама себе висікла 7 сеп­ня уряд Ро­сії на ... (12 Жов 2014)
Турецький Кіссінджер іде вгору Ре­джеп Та­йп Е­до­ган ... (12 Жов 2014)
Союз держав-ізгоїв У Мос­кві дня­ми ... (12 Жов 2014)
Активізація дипломатичних маневрів навколо Ураїни Чергове загострення військово-політичного ... (12 Жов 2014)
План Путіна Пе­зи­дент о­сії ... (12 Жов 2014)
Штайнмаєр вважає Порошенка й Путіна відповідальними за ... Міністр закордонних справ Німеччини ... (12 Жов 2014)
УКРАЇНА – НАТО Учо­ра в Уель­сі ... (12 Жов 2014)
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА УКРАЇНА ТУРИСТИЧНА
ХТО НЕ ВСТИГ, ТОЙ ЗАПІЗНИВСЯ...
Торік світовий туристичний бізнес побив рекорди: потік мандрівників досяг 898 мільйонів осіб. Це на 52 (!) мільйони більше, ніж у 2006-му. До нас також почало приїжджати чимало гостей. Їх, за даними Держприкордонслужби, минулоріч нарахували 23,1 мільйона, що майже на 4,2 мільйона осіб більше за попередній. Тих, хто любить пізнавати рідну землю та бувати за горами і морями, щоосені запрошує до Києва міжнародний турсалон «Україна».

ОСІННЄ ЗАТИШШЯ ПЕРЕД ПОЧАТКОМ ЗИМОВОГО СЕЗОНУ
Його організовують Міністерство культури і туризму, Державна служба туризму і курортів з компанією АВТОЕКСПО. Нині плече підтримки їм підставили Всесвітня турорганізація (UNWTO), Міжнародна асоціація турвиставок і ярмарків (ІТТЕА), Асоціація упорядників турвиставок (АУТВ). Керівники цих організацій з упевненістю на хороші ділові контакти й перспективи привітали з 15-м турсалоном понад 700 компаній із 42 держав світу.

1.
— Відчуваю задоволення від того, що спостерігаю, як зростає авторитет турфоруму в Україні,— висловив свої враження Франческо Франджіаллі, генеральний секретар UNWTO при ООН.— Незважаючи на перешкоди, такі як природні катаклізми, тероризм, економічне сповільнення,— світовий туризм не здається, а розвивається. В цьому переконаються й українці, земля яких має чудовий потенціал для залучення тих, хто постійно шукає нові маршрути і враження.
Цього разу напередодні осінньо-зимового сезону численні фахівці й відвідувачі одержали експозиційні враження в сучасних залах Міжнародного виставкового центру на Броварському проспекті столиці — результат якісного та кількісного зростання не розважальних, а ділових контактів. Цей аспект збирає провідних туроператорів, національні туристичні офіси, готелі, санаторії, бази відпочинку. Серед переваг нового майданчика — комплекс конференц-залів, що дає змогу значно розширити програму заходів, якими знаменитий турсалон «Україна». Відбулося 35 семінарів, брифінгів, презентацій. Особливо київську гостинність цінують Австрія, Болгарія, Угорщина, Єгипет, Індія, Індонезія, Іспанія, Кіпр, Малайзія, Таїланд, Фінляндія, Чехія. У них завжди вагому частку експозиції становлять стенди, де презентовано національні багатства країни. До «ветеранів» приєдналися Маврикій, Македонія й Сейшели, котрі представили свої курорти та екскурсії.
Незмінно найпотужнішими експонатами є та будуть наші сусіди й колеги по Євро-2012 — поляки.
— Приємно зазначити, що до Польщі приїздить чимало гостей з України. Відтепер з об’ємною інформацією вирушаємо вам назустріч,— повідомила віце-міністр спорту і туризму Республіки Польща Катажина Собєрайська. Вона переконана: перспективи польсько-української співпраці в галузі туризму та промоції Євро-2012 будуть реаліями, бо народи наших країн уміють цінувати й допомагати один одному. Приміром, до Речі Посполитої не один рік возять дітей і дорослих на оздоровлення, особливо з міст-побратимів. Мистецька молодь знає і цінує численні конкурси, фестивалі й пленери, учасниками яких бути корисно і престижно. Як засвідчила статистика, кількість охочих походити «Варшавою, понад Віслою» збільшилася після 23 червня. Саме цього дня чимало знавців української історії побачили в Софійському соборі Києва срібні царські врата з іконостасу 1750 року. Їх повернули до життя польські реставратори, котрі два роки докладали до цієї пам’ятки свою майстерність і кошти. Це надихнуло любителів прекрасного проїхатися шляхом Пястів, аби зануритися в минуле й сьогодення близьких сусідів. Тепер багато хто готується на вакації до Закопане — зимової столиці, у Щирк, Криніцу Здруй і, звісно, Краків.
Місцева влада, приймаючи вояжерів, зараз активно займається й тими, хто прибуде на Євро-2012. Адже це — вагомий шанс не лише для спорту, а й туризму та економіки.
— Досвід інших держав можна використати для кращої спільної презентації Польщі й України, тобто постаратися, аби мандрівники-вболівальники Євро-2012 знову захотіли відвідати й побачити принади наших держав,— переконана пані Собєрайська.

2.
Пам’ятають про нас і наші колеги по СРСР — естонці. Вони, люблячи й оберігаючи свою батьківщину, широко відкривають її двері для українців.
— Естонія, хоч і невелика за територією, але має необмежені можливості для процвітання індустрії подорожей і відпочинку,— поділився Денис Пріймягі, директор з розвитку інвестицій та торгівлі «Еnterprise Estonia».— Мої співвітчизники зацікавлені в клієнтах з пострадянських республік, зокрема в громадянах України. Ще 1991 року туризм у нас визнали одним із вагомих пріоритетів економіки. Завдяки цьому нині сфера гостинності відповідає високим європейським стандартам. Ми реагуємо на ситуацію й вносимо корективи, приміром, до цінової політики готелів. У міжсезоння за принади клієнти платять менше, ніж у період високого сезону. Є й підтримка держави: прибутковий податок на проживання в готелі зі сніданком знижено з 18 до 5 відсотків.
Як свідчить статистика, поки до Естонії найбільше приїздить американців і німців. Окрім них, містами й островами (останніх налічується 1520 (!) мандрують італійці, шведи і фіни. Наші громадяни теж не пасуть задніх. Щоправда, переважна більшість із них, тобто 80% — ділові люди. Тож логічно, що цей вид туризму набирає обертів. Клієнтам пропонують індивідуальне обслуговування, організацію конференцій, семінарів, комбіновані тури. Багатьом керівникам організацій подобається ідея проведення корпоративних свят із елементами тренінгу. Найкращий формат для цього — хороший готель, що надає конференц-сервіс, SPA-послуги, а також можливість зайнятися спортом і розважитися. Одним із плюсів вважається відсутність мовного бар’єра — місцеві мешканці можуть спілкуватися російською. Це допомагає пізнавати історію, культуру, мистецтво не лише найстарішої в Північній Європі столиці — Таллінна, а й усієї країни.

3.
Завдяки прозорим кордонам, можливостям подорожувати й пізнавати світ зближуються нації, зміцнюються загальнолюдські зв’язки. Нині й Україна інтегрується в європейські структури. Одна з домінант у цьому — візова відкритість для громадян Євросоюзу. Про це свідчать цифри. Протягом шести місяців нашу державу відвідали 11,3 млн іноземців, що на 19% більше, ніж за аналогічний період 2007 року. Куди їдуть і чим цікавляться закордонні вояжери можна дізнатися, занурившись у пропозиції, представлені під гаслом «Відпочивайте в Україні». Діапазон широкий. Крім теплих і мальовничих узбережжів морів, маємо гірськолижні курорти, туркомплекси на озерах, печери й навіть єдину на континенті пустелю — Олешківські піски. Можемо пишатися й численними старожитностями, історичними пам’ятками, природними заповідниками, можливостями зеленого туризму. Канули в Лету часи, коли всі відпочивали лише раз на рік. Зараз народ полюбляє мандрувати частіше. Стало цілком нормальним купувати тури вихідного дня не лише у Крим чи Карпати, а й по Київщині. Ця столична область має необхідні передумови для стрімкого розвитку економічно доцільного та конкурентоспроможного турпродукту. Адже географічне положення, кліматичні умови, надбання всесвітньо відомих культур, рекреаційні ресурси, широкопрофільна мережа санаторних закладів генерують значний туристичний інтерес і попит не лише на національному, а й світовому ринках турпослуг. Велике зацікавлення викликають вісім міст області, що мають всеукраїнське історичне значення, майже шість тисяч пам’яток культурної спадщини, городища, кургани, могильники, змійові вали, місця битв, археологічні об’єкти, культові споруди ХVI–ХІХ ст. Одне слово, індустрія подорожей та її сфера обслуговування на Київщині характеризується тенденцією до активного запозичення світового досвіду.
— Приємно, що мою батьківщину знає все більше людей на планеті,— поділився Анатолій Пахля, голова Державної служби туризму і курортів.— Це пізнання логічне, адже на наші акції, турсалони щороку з’їжджається публіка з усіх континентів. Україна варта того, щоб глибше відкривати перед чужоземцями свої унікальні природні багатства, самобутність історії, звичаїв, традицій. Усе це є однією зі складових туристичного потенціалу. Позитивно впливає й залучення інвестицій у галузь, адже сприяє процесам модернізації готелів і туркомплексів. Вірю, що в найближчому майбутньому наша держава стане одним із найпопулярніших туристичних регіонів Європи.
також у паперовій версії читайте:
  • НАД РІЧКОЮ ПРУТ — ЧЕРНІВЦІ ЦВІТУТЬ

назад »»»


Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».