Головна
Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
Головні новини
За пенсіями до ПФ звернулося 64 тис.переселенців У зв’язку з переїздом через воєнні дії на ... (12 Жов 2014)
Добра воля Не­що­дав­но бу­ли ... (12 Жов 2014)
Як Москва сама себе висікла 7 сеп­ня уряд Ро­сії на ... (12 Жов 2014)
Турецький Кіссінджер іде вгору Ре­джеп Та­йп Е­до­ган ... (12 Жов 2014)
Союз держав-ізгоїв У Мос­кві дня­ми ... (12 Жов 2014)
Активізація дипломатичних маневрів навколо Ураїни Чергове загострення військово-політичного ... (12 Жов 2014)
План Путіна Пе­зи­дент о­сії ... (12 Жов 2014)
Штайнмаєр вважає Порошенка й Путіна відповідальними за ... Міністр закордонних справ Німеччини ... (12 Жов 2014)
УКРАЇНА – НАТО Учо­ра в Уель­сі ... (12 Жов 2014)
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА СПОРТ
«ДАКАР»: УКРАЇНСЬКИЙ ДЕБЮТ
Завтра в португальській столиці Лісабоні стартує ювілейний, тридцятий ралі-рейд «Дакар». Традиційно це виснажливе випробування людей і моторів розпочиналося в Парижі, та кілька років тому французькі організатори вирішили максимально наблизити старт до Африки, де й відбуваються головні події ралі-рейду. Для українців нинішнє змагання в пустельних пісках не має минути непоміченим — наші співвітчизники вперше виступатимуть на «Дакарі», причому представництво одразу буде подвійним — один автомобіль поїде в класі «супер-продакшн», інший — серед вантажівок.

Ралі-рейд «Дакар» — ініціатива приватна, вона не має жодного відношення до офіційної FIA — Міжнародної федерації автоспорту. З приватного інтересу розпочиналася й участь українців у цих змаганнях.
З одного боку, ідея участі в престижних перегонах зацікавила директора компанії «Оптима-Лізинг» Вадима Нестерчука. Саме з його ініціативи була утворена команда «Оптима-Лізинг-Юкрейн», котра виступатиме в класі «супер-продакшн» на автомобілі, який зовні подібний до пікапа «Mitsubishi L200». «Зовні подібний» — тому, що від базового автомобіля в повнопривідному ралійному «танку», який одного разу вже доїхав до фінішу в столиці Сенегалу, залишився хіба що корпус. Те, що всередині,— продукт європейських автомобільних дизайнерів. Пілот Вадим Нестерчук, який дотепер не був активним автоспортсменом, набув змагального досвіду в кількох українських і російських ралійних перегонах. Він також сподівається на досвід російського штурмана Костянтина Мещерякова, який в парі з пілотом Сергієм Шмаковим кілька разів успішно долав піски Африки. За словами самого Вадима Нестерчука, в участь у «Дакарі» вкладено близько мільйона євро, а дехто з експертів припускає, що Нестерчук вирішив «закопати в пісок» майже два мільйони євро (при цьому вони беруть до уваги й те, що бойовий автомобіль «Оптима-Лізинг» не орендувала, а викупила).
Іншим шляхом ішов до участі в ралі-рейді вітчизняний виробник вантажівок КрАЗ. Бажання «засвітитися» в престижному змаганні виникло давно, та не бракувало й побоювань — чи витримає техніка, чи є в Україні достатньо кваліфіковані пілоти, штурмани і механіки. Зрештою, витривалий автомобіль побудували, поведе його президент Київського міського автомотоклубу, чемпіон України з кільцевих перегонів Сергій Малик, на штурманському місці працюватиме переможець різноманітних ралі і ралі-рейдів Сергій Суховський. Для першого разу команда КрАЗу вирішила перестрахуватися — їхатимуть наші спортсмени поза заліком.
Утім, і для команди «Оптима-Лізинг-Юкрейн» головним завданням є «просто» фініш на атлантичному узбережжі в столиці Сенегалу. У суботу і неділю учасники ралі-рейду проведуть два етапи в Старому світі — Португалія та Іспанія побачать сміливців. Після переїзду до Африки розпочнеться головна частина випробування — мандри пісками Марокко, Мавританії і Сенегалу. Фініш у Дакарі — 20 січня. Побажаймо нашим екіпажам щасливої і безпроблемної дороги!
також у паперовій версії читайте:
  • СВЯТКОВІ ДЕРБІ І КІНЕЦЬ BOXING WEEK
  • ДОМАШНІЙ ТУР ЛУКАША БАУЕРА

назад »»»


Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».