Головна
Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
Головні новини
За пенсіями до ПФ звернулося 64 тис.переселенців У зв’язку з переїздом через воєнні дії на ... (12 Жов 2014)
Добра воля Не­що­дав­но бу­ли ... (12 Жов 2014)
Як Москва сама себе висікла 7 сеп­ня уряд Ро­сії на ... (12 Жов 2014)
Турецький Кіссінджер іде вгору Ре­джеп Та­йп Е­до­ган ... (12 Жов 2014)
Союз держав-ізгоїв У Мос­кві дня­ми ... (12 Жов 2014)
Активізація дипломатичних маневрів навколо Ураїни Чергове загострення військово-політичного ... (12 Жов 2014)
План Путіна Пе­зи­дент о­сії ... (12 Жов 2014)
Штайнмаєр вважає Порошенка й Путіна відповідальними за ... Міністр закордонних справ Німеччини ... (12 Жов 2014)
УКРАЇНА – НАТО Учо­ра в Уель­сі ... (12 Жов 2014)
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА БЕЗПЕКА
ПЕРЕД «БОГДАНОМ» «ЧИЖИК-ПИЖИК» Й «ГАЗЕЛЬ» НЕ ВСТОЯЛИ...
Ринок транспорту України стрімко розвивається, пропонуючи якісніших послуги з перевезення пасажирів та вантажів. Це пов’язано безпосередньо із зростанням рівня платоспроможності населення і тим, що клієнт висуває все більш високі вимоги до сервісу.

Наприклад, обсяги пасажирських перевезень в Івано-Франківську щороку збільшуються. І зростатимуть далі, тому що одним з пріоритетних завдань є створення комфортних умов для пасажирів — започатковуються нові маршрути, закуповується сучасна техніка. Робота в ринкових умовах спонукає перевізників шукати шляхів до зменшення витрат, максимального використання рухомого складу. Подібна ситуація спостерігається в інших регіонах України.
Нераціональна будова маршрутної мережі, велика кількість автотранспорту спричинюють безліч дорожніх проблем. А тому віднедавна маршрутні автобуси «Газель» та «Peugeot» (прикарпатці охрестили останні «пижиками») уже не перевозитимуть пасажирів в Івано-Франківську. За словами начальника міського управління транспорту і зв’язку Ігоря Гнатіва, фахівці Львівського політехнічного університету цього року спланували нову мережу маршрутних перевезень. Відповідно до неї містом курсуватимуть на сто автобусів менше, аніж тепер, тобто 250 маршруток, які вміщують найбільше 20–30 людей. Перевозити івано-франківців відтепер будуть автобуси класу «Еталон» та «Богдан», каже Ігор Гнатів. Зменшення кількості пасажирських автобусів дасть змогу розвантажити вулиці від надмірного потоку транспорту. А головне — жителям міста буде комфортніше їздити такими машинами.
Завдяки безпеці, маневреності й комфортності, застосуванню надійних імпортних і вітчизняних комплектувальних, автобуси класу «Еталон» та «Богдан» одразу ж сподобалися перевізникам і пасажирам.
Транспортне управління вже провело конкурс між власниками автобусів, котрі подали свої заявки на перевезення пасажирів. Відтепер жителей і гостей обласного центру Прикарпаття обслуговуватимуть 94 перевізники.

Іван ДМИТРІВ, Івано-Франківськ
також у паперовій версії читайте:
  • ЗАМІСТЬ ГАЗУ ГРІТИМЕ ТИРСА
  • КОНТРАБАНДА ЗА «ДИПЛОМАТИЧНОЮ» СХЕМОЮ
  • ШАНХАЙ СТАВ БЛИЖЧИМ

назад »»»


Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».