Головна
Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
Головні новини
За пенсіями до ПФ звернулося 64 тис.переселенців У зв’язку з переїздом через воєнні дії на ... (12 Жов 2014)
Добра воля Не­що­дав­но бу­ли ... (12 Жов 2014)
Як Москва сама себе висікла 7 сеп­ня уряд Ро­сії на ... (12 Жов 2014)
Турецький Кіссінджер іде вгору Ре­джеп Та­йп Е­до­ган ... (12 Жов 2014)
Союз держав-ізгоїв У Мос­кві дня­ми ... (12 Жов 2014)
Активізація дипломатичних маневрів навколо Ураїни Чергове загострення військово-політичного ... (12 Жов 2014)
План Путіна Пе­зи­дент о­сії ... (12 Жов 2014)
Штайнмаєр вважає Порошенка й Путіна відповідальними за ... Міністр закордонних справ Німеччини ... (12 Жов 2014)
УКРАЇНА – НАТО Учо­ра в Уель­сі ... (12 Жов 2014)
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА ЕКОНОМІКА
СОЛІДНІ ІНВЕСТИЦІЇ ТЕПЛОВОЗОБУДІВНИКІВ
Для «Укрзалізниці» відпадає потреба фінансувати дослідно-пошукові і конструкторсько-технологічні роботи холдингу «Луганськтепловоз». Інвестиції у створення техніки вкладатиме тепер новий власник контрольного пакету, розповідає генеральний директор підприємства Віктор Бикадоров:

«Досі ми були вимушені перші зразки локомотивів і приміських поїздів виробляти не як дослідні, а як серійні. Вони йшли в експлуатацію, і іншого виходу просто не було. Це створювало колосальні труднощі і для розробників, і для замовника»,— заявив, коментуючи факт продажу державного пакета акцій ВАТ «Холдингова компанія «Луганськтепловоз».
За словами гендиректора, на сьогодні зношення основних фондів підприємства досягло 67 відсотків, а обладнання — 85. Внутрішні резерви заводу закінчуються. Але ж усе це знаходиться в прямому зв’язку з якістю продукції, з її конкурентоспроможністю. Трудовий колектив і керівництво розуміють, що без солідного інвестора модернізувати виробництво, комплексно його переоснастити практично неможливо.
Нагадаємо, умови договору з керуючою компанією «Брянський машинобудівний завод» (Росія) — переможцем приватизаційного конкурсу — передбачають реалізацію інвестиційної програми в обсязі 300 млн грн протягом трьох років. Це дозволить переозброїти виробництво, розробити і налагодити випуск нових зразків конкурентоспроможної техніки. Зокрема, поставлено завдання забезпечити щорічне збільшення доходу від реалізації продукції не менш як на 20 відсотків на рік протягом перших трьох років із дати підписання договору. Буде розгорнено експорт залізничних локомотивів, причому, не тільки на ринки країн СНД. При цьому чітко обумовлено зобов’язання, в тому числі на перспективу, про поставку локомотивів, електропоїздів і запчастин для «Укрзалізниці».
Щоправда, на заводі реалізації всіх цих планів може завадити одне «але». Голова спеціальної контрольної Комісії Верховної Ради України з питань приватизації Андрій Кожем’якін звернувся до Генерального прокурора Олександра Медведька з проханням з’ясувати наявність ознак корупційних діянь у діях керівництва Фонду державного майна (ФДМУ) при проведенні конкурсу з приватизації ВАТ «Державна холдингова компанія «Луганськтепловоз».
Депутат також наполягатиме на тому, щоб відбулося позачергове засідання комісії, на якій була б дана оцінка діям керівництва Фонду.
Пан Кожем’якін вважає, що 22 березня 2007 року ФДМУ за результатами розгляду матеріалів конкурсних пропозицій допустив до участі у конкурсі з продажу ВАТ «Луганськтепловоз» лише дві російські компанії, а саме: ЗАТ «Керуюча компанія «Брянський машинобудівний завод» (Брянськ) і ВАТ «Демиховський машинобудівний завод» (Москва).
Голова комісії вважає, що за умов, які склалися, конкурс з продажу «Луганськтепловозу» не повинен був відбуватися.
«Перше. До продажу долучили тільки дві афільовані структури, підконтрольні російській компанії «Трансмашхолдинг» — тобто це рівнозначно проведенню конкурсу з одним учасником. У цьому випадку закон передбачає інші механізми продажу. Друге. В результаті цього так званого конкурсу держава втрачає як мінімум 200 млн гривень, тому що два інших учасника, які повинні були брати участь у конкурсі (які з якихось причин відсторонені), були готові запропонувати стартову ціну майже удвічі вищу».
До речі, не допущені до продажу підприємства українські компанії — АТ «Дніпровагонмаш» (м. Дніпродзержинськ) та ВАТ «Марганецький гірничо-збагачувальний комбінат» (м. Марганець, Дніпропетровська область).
Подібні неузгодження можуть стати серйозною перешкодою на шляху розвитку флагмана українського потягобудування, про що заявляють члени спеціальної контрольної Комісії Верховної Ради.

Підготував Тарас ЗАЄЦЬ
також у паперовій версії читайте:
  • ФАБРИКА «МАЛЬВА» — БАНКРУТ
  • КАРПАТАМ ПОТРІБНІ ДОРОГИ
  • ГУЦУЛЬЩИНУ ВРЯТУЮТЬ ІНВЕСТИЦІЇ
  • ДВІСТІ ГРАМІВ «КАМАСУТРИ»...
  • ДЕРЖАВА ПОВЕРТАЄ БОРГИ ВКЛАДНИКАМ. НЕ ВСІМ...
  • ЛЬВІВСЬКІ «КАРПАТИ» ВІДКРИЛИ СВОЮ ІНТЕРНЕТ-КРАМНИЦЮ
  • ІЗ КЕРЧІ ДО ХЕРСОНА — ЗА ДОСВІДОМ

назад »»»


Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».