Головна
Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик
Вiвторок Жовтень 14, 2014
Головні новини
За пенсіями до ПФ звернулося 64 тис.переселенців У зв’язку з переїздом через воєнні дії на ... (12 Жов 2014)
Добра воля Не­що­дав­но бу­ли ... (12 Жов 2014)
Як Москва сама себе висікла 7 сеп­ня уряд Ро­сії на ... (12 Жов 2014)
Турецький Кіссінджер іде вгору Ре­джеп Та­йп Е­до­ган ... (12 Жов 2014)
Союз держав-ізгоїв У Мос­кві дня­ми ... (12 Жов 2014)
Активізація дипломатичних маневрів навколо Ураїни Чергове загострення військово-політичного ... (12 Жов 2014)
План Путіна Пе­зи­дент о­сії ... (12 Жов 2014)
Штайнмаєр вважає Порошенка й Путіна відповідальними за ... Міністр закордонних справ Німеччини ... (12 Жов 2014)
УКРАЇНА – НАТО Учо­ра в Уель­сі ... (12 Жов 2014)
ДЕМОКРАТИЧНА УКРАЇНА УКРАЇНА: ЩО? ДЕ? КОЛИ?
ЖАХ У НЕБІ НАД ДОНБАСОМ: «СЪЕЗЖАЕМ! КОНЕЦ...»
Лише о четвертій годині ранку вчора зробили паузу всі, хто брав участь у Донецьку у ідентифікації тіл пасажирів, котрі загинули під час катастрофи літака «Ту-154». Як сказав на брифінгу для журналістів голова урядової комісії Російської Федерації Ігор Левітін, 70% тіл усіх потерпілих, на думку експертів, можуть бути упізнаними. Тіла перших розпізнаних будуть відправлені до Санкт-Петербурга, можливий і другий рейс.

Літак загорівся лише після падіння, сказав учора на брифінгу голова української урядової комісії Микола Рудьковський. Однак, як повідомляє кореспондент Укрінформу, перевіряють версію про пожежу на борту літака. Все вирішить технічна експертиза, а також аналіз записів «чорних скриньок». Роботу над ними розпочато, стан самописців — задовільний. Дослідження записів ведуть спеціалісти як України, так і Росії. Після цього подальші слідчі дії відбуватимуться у рамках російської юрисдикції через те, що в Санкт-Петербурзі порушено кримінальну справу за фактом авіакатастрофи.
Після того як експерти прослухали останні слова льотчиків, зафіксовані самописцями, у них не лишилося сумнівів: урятувати літак було вже неможливо, повідомляє NEWSru.com. «Чорні скриньки» відкривали в присутності всіх сторін, ретельно фіксуючи кожний етап на фотоплівку. Інформація в самописах міститься у вигляді цифр. Для підготовки прослуховування двох хвилин тексту потрібно чотири години, так що фахівці зробили величезну роботу, перш ніж добралися до останніх секунд лайнера. Почули фатальні слова льотчиків. «Все! Съезжаем! Конец...»,— вимовив командир екіпажу Іван Корогодін. Кожен льотчик розуміє, про що говорять ці слова.
«З’їжджаємо» на професійному сленгу означає: падаємо. Я можу сказати, що в 90 відсотках випадків катастрофи лайнерів саме ці слова ми чуємо наприкінці»,— роз’яснив журналістам один із фахівців, що брав участь у розслідуванні.
На місці авіакатастрофи російського літака біля села Суха Балка Донецької області буде поставлено пам’ятний знак, повідомив священик протоієрей Ільчук. За його словами, хрест, який зараз стоїть приблизно за 200 метрів від місця падіння літака, поставлено тимчасово, оскільки на самому місці трагедії проводяться пошукові роботи і розслідування. До дерев’яного хреста з написом «Донбас тужить» родичі загиблих принесли квіти, безліч дитячих іграшок, фотографій. Протоієрей зазначив, що родичі загиблих «у скорботі, але тримаються гідно». Катастрофа літака «Ту-154» авіакомпанії «Пулково», що виконував рейс «Анапа — Санкт-Петербург», сталася 22 серпня за 45 кілометрів на північ від Донецька. На борту літака перебувало 160 пасажирів (за деякими непідтвердженими відомствами — на одного більше) у тому числі 45 дітей і підлітків, десять членів екіпажу. Всі вони загинули.

ОДЕСА: СУМНИЙ РЕКОРД ЗАБРУДНЕННЯ НАФТОЮ
Остаточно визначено збитки, завдані акваторії Чорного моря і узбережжю Одеси через розливання мазуту з борту контейнеровоза «Cma CGM Aegean» під ліберійським прапором — сума становить 24 мільйони 495 тисяч 238,68 долара. Про це на прес-конференції повідомив начальник Державної екологічної інспекції охорони Чорного моря Павло Буланович. За його словами, представникові власника контейнеровоза офіційно пред’явлено претензії, на капітана ж судна накладено штраф.

За рішенням Приморського районного суду Одеси судно арештоване і утримуватиметься в Одеському порту, поки судновласник не виплатить збитки, а також не відшкодує позовні претензії порту. А сталося ось що: через невдале швартування судна до причалу «у море вилилось 74 тисячі 453,616 кілограма нафтопродуктів. «Це — найбільша шкода за всю історію порту»,— наголосив пан Буланович. «Зараз акваторія порту прибрана на 99%,— повідомив він,— а один відсоток, що залишився,— це замив нафтопродуктів з борту судна». Працює спеціальна комісія, яка має розібратися в причинах аварії. За попередніми висновками, причиною стало порушення капітаном судна правил безпечного підходу до причалу. Площа нафтової плями — близько 500 квадратних метрів. Причиною витікання орієнтовно є пошкодження нижньої правої частини корми судна.
також у паперовій версії читайте:
  • «ДУШУ Й ТІЛО МИ ПОЛОЖИМ ЗА НАШУ СВОБОДУ»
  • «ВИШИВАНА» КРАЇНА
  • КРИМ: ЗЕМЛЮ НЕ ДАЮТЬ, АКЦІЇ ТРИВАЮТЬ
  • ПОЛТАВА: ВШАНОВАНО ПАМ’ЯТЬ СИМОНА ПЕТЛЮРИ
  • БУРШТИН МАЄ БУТИ «У ЗАКОНІ»

назад »»»


Використання матеріалів «DUA.com.ua» дозволяється за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на «DUA.com.u».
Всі матеріали, розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство «Інтерфакс-Україна», не підлягають подальшому відтворенню
та / чи розповсюдженню у будь-якій формі, окрім як з письмового дозволу агентства «Інтерфакс-Україна».