Здоров'я
П'ятниця Березень 29, 2024

П'ятниця, 14 Серпень 2015 23:29

Кишкові бактерії можуть впливати на набір зайвої ваги

Учені із США знайшли докази того, що кишкові бактерії можуть впливати на циркадні ритми і метаболізм деяких людей, змушуючи їх набирати додаткову вагу.
Циркадні ритми — це фізичні, психічні та поведінкові зміни в організмі людини, які мають приблизно 24годинний цикл. Ці ритми взаємодіють і функціонують через сигнали, що посилаються від мозку і печінки.
Дослідники визначили, що миші з нормальним набором кишкових бактерій мали регулярний щоденний мікробний цикл, що виробляє у різний час дня різні сполуки. Ці сполуки, можливо, підтримували роботу так званих циркадних годинних генів у печінці.

Науковці помітили, що харчування з високим вмістом жирів уповільнювало зміни мікробного циклу, циркадні годинні гени руйнувалися, і миші набирали вагу. При цьому миші, що не мають кишкових бактерій, але з аналогічними порушеннями циркадного ритму печінки, не набирали ваги навіть при вживанні продуктів із високим вмістом жирів.
Дослідники з Чиказького університету припустили, що харчування з високим вмістом жирів змінює сполуки, які виробляють бактерії, порушуючи циркадну передачу сигналів у печінці.
Результати дослідження опубліковані у журналі Cell Host & Microbe.